iPod Touch 8gb V3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil heel graag iPhone OS 4.0 beta hebben maar ben geen developer, dus zocht ik op google/youtube naar andere manier om OS 4.0 beta ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 8gb V3
Ik wil heel graag iPhone OS 4.0 beta hebben maar ben geen developer, dus zocht ik op google/youtube naar andere manier om OS 4.0 beta te krijgen op me iPod. Nu heb ik er een gevond maar ik vraag me af of het betrouwbaar is of dat als Apple erachter komt ze me iPod bannen ofzoiets.
De manier die ik heb gevonden is deze: en de activatie site die erbij hoort: The most trusted UDID activation service for iPhone OS 4.0 Beta en welke firmware moet/kan ik gebruiken die van youtbe of die van myiphoneactivation ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stap 5 zal niet lukken want je kan geen OS4 beta installeren met een windows PC ...
|
|
|||
|
|||
Maar er staat bij stap 5 "On windows Press shift-click on restore"
Daarmee bedoelen ze dus volgensmij dat het wel werkt op windows. Of is het fout wat daar staat? |
|
|||
|
|||
geloof me apple zal je ipod niet bannen ... en ps: dan zet je t tog weer trug naar 3.1.2?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 8gb 4g | SuzanneK | Wi-Fi | 2 | 25-04-11 10:38 |
iPod touch: Ipod Touch 3G 8gb | Marcel94 | Jailbreak | 1 | 11-10-10 22:47 |
Ipod touch 8GB | koenverbruggen | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 21:24 |
|
|