Bluetooth neemt niet op 1e keer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een iphone 2G 16GB firmware 3.01 met jailbrake en een audi a6. In de audi zit een mmi systeem met bluetooth. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth neemt niet op 1e keer
Hallo!
Ik heb een iphone 2G 16GB firmware 3.01 met jailbrake en een audi a6. In de audi zit een mmi systeem met bluetooth. Nu heb ik hetvolgende probleem: als er iemand belt en ik neem op, dan zie ik in het audi display dat de telefoon is opgenomen, maar ik hoor de betrokken persoon niet- en hij/zij mij ook niet. ALs ik dan kijk op het display van de iphone zie ik dat de telefoon is opgenomen, ga ik naar het "speaker scherm" kan ik manueel de audi kiezen. Als ik uitbel heb ik dit probleem NIET! na de 1e keer opnemen, kan het willekeurig nog gebeuren bij inkomende gesprekken, maar soms gaat het ook goed Wie helpt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone bluetooth audi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer | chacha000 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-10 13:47 |
Hij neemt niet consequent de juiste BT | archiebunker | iPhone algemeen | 0 | 08-01-10 11:11 |
iPhone neemt één film niet mee in synchronisatie. | i(Phone) | iTunes | 1 | 02-10-08 08:06 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|