Iemand Youtube op gprs met 1.1.3 werkend? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al een fix voor het feit dat youtube het niet doet op GPRS? Krijg de melding dat je edge of wifi moet hebben. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand Youtube op gprs met 1.1.3 werkend?
Heeft iemand al een fix voor het feit dat youtube het niet doet op GPRS?
Krijg de melding dat je edge of Wi-Fi moet hebben. Thanx in advance |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hier ook hetzelfde probleem was. mij nog niet opgevallen
maar niet getreurd ik heb de oplossing doe hetzelfde als voor de 1.1.2 fix deze werkt ook
Iphone 4 16 GB zwart Laatst gewijzigd door stef1234; 28-01-08 om 09:10. |
|
||||
|
||||
Na verzoek van derden
als je het probleem met you tube en gprs wilt oplossen even dit uitvoeren
Om dit te herstellen: Download de zip file, pak hem uit en plaats de file in /Applications/YouTube.app/ overschrijf de originele file! Reboot je iPhone en klaar... Laatst gewijzigd door stef1234; 24-10-10 om 12:42. |
|
||||
|
||||
Iemand al een idee hoe dit op te lossen is met FW 2.2????
Ik krijg alleen maar dat youtube Wi-Fi of data nodig heeft...
|
||||
|
||||
Helaas, is (zo ver ik weet) nog geen fix voor.
Wel kun je MX-Tube installeren (cydia), daarmee kun je niet alleen de filmpjes opslaan, maar ook streamen over GPRS. |
|
||||
|
||||
ja, maar ik wil gewoon Youtube kunnen kijken via GPRS van Vodafone.
|
|
||||
|
||||
MX is youtube
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
dat is toch wat ik zeg, gaat prima met MX tube.
Met andere woorden, MX tube is YouTube kijken via Wi-Fi. Als bonus kun je de filmpjes ook nog opslaan Sorry, met Wi-Fi bedoelde ik GPRS. (en ik zie geen edit knop hier via mijn iPhone) Laatst gewijzigd door Michael; 22-01-09 om 00:20. |
|
||||
|
||||
Ok, dan gaan we MX eens bekijken...
|
|
|||
|
|||
Oke even een vraag... hoe kun je youtube kijken als je geen cydia op je iphone hebt?
Een vriend wil dat weten.. hij heeft een 1gen en fw 2.2... wel aanwezig installer. |
|
||||
|
||||
Als installer er op staat heeft hij dus al een jaibraik.
Gewoon ook Cydia er op zetten, veel groter op dit moment dan installer. Je kunt ook kijken of MX in installer staat (denk alleen Cydia, maar heb niet nagekeken). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube fix met gprs op 2.1? | aernout | iPhone algemeen | 0 | 22-09-08 20:13 |
GPRS niet werkend | eddonkers | Archief | 2 | 19-02-08 23:16 |
YouTube met gprs | pascalletje | iPhone algemeen | 5 | 30-01-08 10:48 |
[1.1.2] YouTube werkt niet meer met GPRS | gise | Unlock [archief] | 10 | 29-11-07 22:42 |
Iemand vodafone en email al werkend? | lakes | Archief | 1 | 12-11-07 20:03 |
|
|