Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, ik had een vraag over reservekopieen van de iphone, is het mogelijk om met de reservekopie van mijn oude toestel deze op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel?
Beste Mensen,
ik had een vraag over reservekopieen van de iphone, is het mogelijk om met de reservekopie van mijn oude toestel deze op mijn net gekochte unlockte en compleet bijgewerkte 3GS te zetten zonder dat ik weer moet jailbreaken en unlocken etc.? bij voorbaat dank, Jonno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het goed is kun je dat gewoon doen zonder de unlock en jailbreak te verliezen ja
|
|
|||
|
|||
Ok maar hoe kan ik de reservekopie van mijn oude 3G nu op mijn 3GS krijgen?
|
|
||||
|
||||
Open itunes en klik met je rechtse muisknop op je iPhone (links in de lijst), daar staat "zet terug vanaf reservekopie"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van ene iPhone naar andere. | sermedg | iPhone Apps | 4 | 30-07-10 00:13 |
Eigen nummer van ene sim naar de andere | Joenahh | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-07-10 21:40 |
van de ene naar de andere exchange server | remind99 | iTunes | 0 | 17-05-09 12:09 |
App van de ene computer naar de andere? | mathijs666 | iPhone Apps | 2 | 26-12-08 12:12 |
|
|