Oplossing: Na update 9.1.1 iphone niet meer herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update van Itunes naar versie 9.1.1 op 28-4-2010, sloot ik mijn Iphone aan op de laptop met Windows xp. De pc opende een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplossing: Na update 9.1.1 iphone niet meer herkend
Na de update van Itunes naar versie 9.1.1 op 28-4-2010, sloot ik mijn Iphone aan op de laptop met Windows xp.
De pc opende een schermpje dat er een camera was aangesloten. Itunes opende niet. Iphone gereset, werkte niet. Itunes gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, werkte niet. Bleek dat het stuurprogramma verkeerd was. Hij had een cameradriver geïnstalleerd voor de Iphone. Ik vond de oplossing hier: De iPhone wordt niet herkend in iTunes voor Windows en hier: http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=nl_NL In het bijwerken van het stuurprogramma, kies dan voor zelf kiezen en zoek de locatie: C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers Dubbelklik op het bestand usbaapl.inf dat in deze lijst wordt weergegeven. Klik op OK in het dialoogvenster "Installeren vanaf schijf". Nu werkt alles weer naar behoren. Het leek me nuttig om deze informatie te delen, omdat ik vast niet de enige ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OPLOSSING : Niet meer uit recoverymode te krijgen na update 4.3.# | Munkel | iPhone algemeen | 0 | 10-05-11 16:13 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iPhone: HELP!! Iphone wordt niet herkend na failed update | Famous4 | Jailbreak | 33 | 25-05-09 14:38 |
Ge-update van 1.1.3 naar 1.1.4 en nu herkend hij SIM kaart niet meer?? HELP | ThieryC | Archief | 6 | 19-03-08 13:59 |
|
|