iPhone laten crashen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet hoe handig jullie het vinden, maar deze PoC kunnen jullie testen door een (b.v. html-)bestandje te maken met de codes hier: Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone laten crashen!
Ik weet niet hoe handig jullie het vinden,
maar deze PoC kunnen jullie testen door een (b.v. html-)bestandje te maken met de codes hier: Apple iPhone 1.1.2 Remote Denial of Service Exploit of met je iPhone te gaan naar deze website: milw0rm.com/exploits/4978
My antenna is smaller than yours! Laatst gewijzigd door O.G.; 28-01-08 om 01:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dat niet gewoon dezelfde als in dit nieuwtje?
|
|
||||
|
||||
en wat is hier precies zo leuk aan??
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb niet gekeken, maar misschien kan dit gebruikt worden voor een buffer overflow! (zie details: TIFF-exploit) |
|
||||
|
||||
Hmm interessant xD... Het is al een overflow maar ik vraag me af of we iets aan hebben... Zoiezo zal Apple dit fixen in de volgende firmware update (denk ik) en een jailbreak hebben we al.. Maar dan nog vraag ik me af in hoeverren we er iets me kunnen...
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid Iphone 4 crashen bij hoogste stand | migros | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 10:52 |
Iphone blijft Crashen! | GRozenberg | iPhone algemeen | 4 | 17-10-09 15:02 |
Crashen Iphone uiteindelijk schadelijk? | X-Tince | iPhone algemeen | 4 | 24-01-09 16:47 |
Iphone blijft crashen na restore etc. | Rocco | Unlock [archief] | 2 | 14-06-08 20:49 |
|
|