Hotmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Ik heb mijn hotmail account ingesteld op mn 3gs Wanneer ik post ophaal doet ie het prima, versturen en antwoorden lukt ook prima. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail
hoi
Ik heb mijn hotmail account ingesteld op mn 3gs Wanneer ik post ophaal doet ie het prima, versturen en antwoorden lukt ook prima. Alleen wanneer ik de gelezen berichten verwijder en ga de volgende keer mail checken, dan krijg ik ook weer de verwijderde en gelezen mailtjes terug in mn inbox, geeft dan ook aan als ongelezen. Moet ik dan instellen om ze van de server te laten verwijderen of is er een andere oplossing voor?? Bedankt paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan niet anders, Hotmail heeft POP3, een vreselijk ouderwets protocol. Een degelijke IMAP-provider zoals Gmail nemen, is een van de enige echte oplossingen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ga ik dat ff doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
email via hotmail? | Quintenajax | Archief | 1 | 12-07-08 18:31 |
Hotmail | Jordane | Archief | 6 | 20-02-08 15:46 |
Hotmail | Nilles | iPhone algemeen | 46 | 29-01-08 18:25 |
|
|