problemen digitizer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, onlangs heb ik mijn iphone laten vallen en was mn scherm kapot. De telefoon was alles behalve funtioneel. sommige letters deden het bijvoorbeeld niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen digitizer
Hoi,
onlangs heb ik mijn iphone laten vallen en was mn scherm kapot. De telefoon was alles behalve funtioneel. sommige letters deden het bijvoorbeeld niet met sms'en. Nu de digitizer vervangen en nog steeds doen bepaalde delen van het scherm het niet. Ik kan mn telefoon nu niet unlocker bijvoorbeeld. Ook mn pincode kan ik niet intypen. Zal dit aan de digitizer liggen of aan mn telefoon? Nu ik de digitizer vervangen heb, zal ik hem dan voor garantie op kunnen sturen? (ja er zal vast wel een topic over geweest zijn maar de zoekfunctie vindt ik niet echt werken) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou onder garantie moeten vallen als hij vervangen is, gewoon even contact opnemen met daar waar hij hersteld is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen beeld na vervangen glas digitizer | RodneyR | iPhone algemeen | 0 | 09-05-11 19:34 |
iPhone 3G digitizer kopen ? | onacceptable | Koopinformatie Nederland | 6 | 24-12-10 00:56 |
Ervaringen met nieuwe digitizer | appelaar | iPhone algemeen | 5 | 09-10-10 20:58 |
2g Digitizer vs Compleet scherm | WesMul | iPhone algemeen | 2 | 28-03-10 19:17 |
|
|