heb net verzekerd bij TPH.. hij wou me wel een verzekering aansmeren van t-mobile van 6,95 alleen hij zegt dat hun veel moeilijker doen als je iphone kapot is.. met getuigenverklaringen,etc. en lifeline verzek. van TPH gaat via TPH zelf.. hij zo ; al gooi je hem zelf kapot, ik stuur hem wel op, want je betaald gewoon netjes je verzekering, dus interesseert mij het niet hoe die kapot is gegaan, als je je verzekering betaald vindt ik het oke ;)
zelfs zakkerollerij of uit een gesloten auto is verzekerd. mits je binnen 48 uur aangifte doet en je nummer blokkeert.. dus wel duurder ( 13,95) maar wel meer kwaliteit lijkt me.. |
maar als hij dan kapot zoek of weet ik veel is krijg je dan een nieuwe of geld.
William |
@ william,
dan krijg ik direct een nieuwe mee uit de winkel :) mooi geregeld daar |
verzekering
Dat snap ik niet want ze zijn zonder abbo niet leverbaar .
Heb je dat zwart op wit. Want dan gaan er heeeeeel veel mensen hun iPhone verliezen ben ik bang. |
ik heb de voorwaarden zwart op wit ja. maar het is toch logisch dat als je een toestel verzekerd en de voorwaarden zeggen : als hij kapot gaat of wordt gestolen krijg je een nieuw toestel, dat je dan geen nieuwe iphone zou krijgen..dan kan je net zo goed geen verzekering afsluiten lijkt mij..:o maar neem aan dat je dan gewoon een nieuwe iphone krijgt hoor.. er zullen ook wel 'losse' toestellen ter beschikking komen voor dit soort gevallen lijkt mij...
maar ik denk idd ook dat heel veel mensen hun iphone gaan ''verliezen''.. |
voor de mensen die bij Actua willen verzekeren:
DOE DIT NIET!!! HET ZIJN OPLICHTERS!!!!! sorry dat dit zo moet, maar het is echt een hele bizarre organisatie. probeer maar eens de volledige voorwaarden te vinden. die vind je niet in de winkel en ook niet op de site, omdat ze echt belachelijk zijn. ik wilde mijn laptop verzekeren via Actua, maar als de dvd speler/cd writer kapot is, moet je aantonen dat je niet teveel gebrand hebt. voor de rest dekt het volledig niks. het kost ook niks maar je hebt er ook niets aan. je betaald veel geld voor een verzekering die koste wat kost je niet uitbetaald. de hele voorwaarden hangen van rariteiten aan elkaar. nog een voorbeeld: je bent verzekerd tegen diefstal, maar alleen als het uit je eigen huis gebeurd, maar niet als je inboedelverzekering het dekt (conclusie: ze keren niet uit bij diefstal). bij de media markt kan je hun voorwaarden lezen, maar dan moet je eerst de verzekering afsluiten (je koopt het in een plastic doosje, wat je eerst afrekent voordat je de voorwaarden die in het doosje zit kunt lezen). |
Gevonden op de T-Mobile site bij de iphone Faq:
iPhone - Vragen over de iPhone U kunt zich tegen diefstal verzekeren d.m.v. de T-Mobile Gegarandeerd Plus verzekering. Hiermee bent u verzekerd tegen diefstal en de gevolgschade daarvan. Deze verzekering is alleen te koop via de T-Mobile Shops tot 14 dagen na aankoop. Zakelijke gebruikers kunnen zich verzekeren tegen diefstal door aanschaf van de T-Mobile Gegarandeerd service. Deze is verkrijgbaar via alle verkoopkanalen van T-Mobile. De vraag is wel hoe het zit met "tot 14 dagen na aankoop". Is dat wanneer je hem hebt besteld of juist wanneer je hem hebt ontvangen ???? |
14 dagen nadat je hem hebt he ;) je kan hem namelijk niet verzekeren als je de tel. nog niet hebt, want dan heb je geen gegevens zoals serie nr enzo dat je kan registreren.. en je hebt pas van aangekocht als je het hebt betaald en in huis hebt..
en over die pro assistent verzekering van t -mobile staat hierboven al het een en ander over geschreven.. ik zou iig even verder kijken.. beter een duurdere verzekering met betere dekking als een goedkopere verzekering, en als er dan dadelijk wat aan je tel. is moet je overal 3 getuigen voor hebben.. |
Ook via T-Mobile een verzekering afgesloten. 6,95 per maand verzekerd tegen schade door vallen, water en andere onheilen van buitenaf. Ik heb ook nog mijn Interpolis buiten de Deur verzekering tegen diefstal en verlies.
Natuulijk krijg je van T-Mobile gewoon een nieuwe telefoon, zij hebben uiteraard gewoon toestellen achter de hand voor dit soort gevallen, maak je daar maar niet druk om. Enige nadeel is wat ik lees dat je getuigeverklaringen moet optekenen en dat de verzekering 'cosmetische schade' niet dekt, als je dus een kras in je beeld heb, kan je je iPhone beter kapot gooien en je vriendin laten zeggen dat hij viel. Prima geregeld.. :P |
Citaat:
|
Citaat:
http://farm4.static.flickr.com/3086/...d6a13b94_b.jpg http://farm4.static.flickr.com/3273/...135c3feb_b.jpg http://farm4.static.flickr.com/3175/...f33da6ac_b.jpg |
binnen 2 weken na aankoop kun je in de T-shop je iPhone verzekeren bij pro-assist. 6,95 per maand, maar niet tegen kwijtraken of diefstal. Ik weet het, het is afzetterij, maar ik heb ook geen zin om 30,- per maand te blijven betalen voor een overreden iPhone.
|
ik heb de gegarandeerd plus versie voor 7,95 pm daar zit diefstal wel in en ook misbruik van gesprekskosten voor 2000 €. Verlies zit daar niet in, lijkt me ook de premie stevig opstuwen :).
|
dat is mij van verschillende kanten afgeraden omdat het tot nu toe nog nooit iemand gelukt is om diefstal te bewijzen.
|
dat zal wel meevallen, een politieverklaring lijkt me het miste, dan wordt weigeren lastig
|
Citaat:
ikzelf heb een lifeline verzekering van 13.75 van TPH.. lifeline dekt diefstal en verlies wel.. hier ff een klein voorbeeldje uit veelgestelde vragen; Wat wordt er verstaan onder diefstal dekking? Bij Lifeline is het in tegenstelling tot andere verzekeringsmaatschappijen niet nodig om schade of letselschade aan te tonen. Bijvoorbeeld zakkenrollerij, diefstal zonder geweld en zelfs verlies zijn bij Lifeline gedekt Krijg ik een leentoestel als mijn telefoon gestolen of kapot is?
|
Zo, dat is netjes!!
|
Ik heb een simlockvrije iPhone 3g met telfort abbo, kan ik die ook verzekeren?
|
je moet bij TPH meteen een verzekering afsluiten als je daar het toestel koopt, en bij t-mobile binnen 14 dagen na aankoop..
dus denk niet dat het kan in een belwinkel, bij een verzekeringsmaatschappij denk ik wel.. maar zeker weten doe ik het niet |
je kunt de Iphone wel verzekeren bij Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren.
Tmobile is duur.. en Interpolis buiten de deur dekt maar tot 250 euro (mobiele telecomapparatuur) |
Citaat:
Heb me vorige foon ook verzekerd gehad via lifeline en 2x het toestel laten opsturen naar nokia. Maar als ik een leen toestel wou hebben mocht ik 50euro borg dokken. Dus een beetje kromme zin is dat. |
@ thebluedevil;
zo staat het toch op hun website. maar dat van die 50 euro borg voor een leentoestel heb ik idd ook gehoord, maar in de praktijk doet TPH er niet moeilijk om heb ik wel gezien..veel mensen komen daar binnen en laten hun tel. opsturen en hoeven niks te betalen..en eigen risico is alleen als het buiten de fabrieksgarantie is.. stel mijn tel gaat het 1e jaar kapot dan hoef ik geen eigen risico te betalen.. maar beter 50 euro eigen risico dan dat de verzekering bijv waterschade niet dekt en ik daardoor een nieuw toestel van 800 euro moet kopen.. dan maar liever 50 euro kwijt aan een verzekering die ALLES dekt ;). @ Roog; t-mobile verzekering duur?? vindt het nog goedkoop.. mijn verzk is 13,75 per maand.. maar goedkoop is vaak duurkoop.. heb ik wel gelezen over de actua verzekering voor euro nogwa :s dan kan je beter geen verzekering nemen.. |
Citaat:
|
als je een verzekering hebt, en je iphone is zo kapot is dat je een nieuwe nodig hebt, zijn er volgens sommige mensen geen aparte toestellen beschikbaar om die te vervangen bij verzekeringen.. sommige mensen zeggen dat ALLEEN pro-assistent een nieuwe iphone geeft, en de rest van de verzekeringen alleen een geldbedrag uitkeert? kan het me niet voorstellen, maar toch..weet iemand hoe dit bijv bij lifeline zit?
|
Ik weet ook niet of ik mijn iPhone laat verzekeren, heb nog een weekje.
Ik ben wel altijd erg bang schade eraan te krijgen of wateriets. Tevens ben ik ook benieuwd of als-ie kapot is dat je n nieuwe iPhone krijg... |
Citaat:
als je in het topic ; behuizing laat los , stof onder het scherm, kijkt, zie je dat al 2 personen een nieuwe iphone hebben gekregen.. hoop alleen dat dit bij andere verzekeringen ook zo is, en niet alleen bij pro assistent.. ( zie mijn vorige post) |
heb net maar even contact opgenomen met lifeline,
en idd je krijgt een ander toestel terug en GEEN iphone.. ze zijn nogineens op voorraad vertelde de vrouw :s ik vroeg of je over een tijdje wel gewoon een iphone terugkrijgt als je schade hebt aan je iphone, en het antwoord is ; '' dat ligt aan t-mobile'' wat heb ik nu spijt van die ** verzekering.. wat heb ik aan een verzekering waarbij je nogineens een iphone terugkrijgt als je iphone kapot is??? daarvoor pak ik toch geen verzekering om dadelijk bijv een nokia terug te krijgen . :mad: |
mijn mail van net naar lifeline;
beste lifeline, Heb net vernomen dat jullie een ander toestel ter beschikking stellen als de iphone niet meer te maken valt.. maar waarom betaal ik dan 13,75 p/m voor de verzekering van een iphone als ik een ander toestel terug zou krijgen? Beetje raar.. vooral omdat pro assistent maar 6,75 p/m is, en daar wel nieuwe iphones worden gegeven bij schade. Daar zijn al meerdere gevallen van bekent. Hopelijk wordt dit snel opgelost, anders denk ik dat er heel veel mensen onder lifeline uit zullen gaan, want waarom iets verzekeren als je hetzelfde product niet terugkrijgt? Ik ga ook niet mijn mercedes verzekeren zodat ik als die gestolen wordt of kapot is er een fiat panda voor terug krijg. Dat is niet de bedoeling van een verzekering namelijk. Sorry voor de boze reactie, maar dit had eigelijk bij de verkoop van de iphone vermeld moeten worden, en niet dat je er zelf achter moet komen. Nu zijn er namelijk al meer dan 2 weken verstreken nadat ik de iphone heb gekocht en kan nu ook niet naar een andere verzekering overstappen omdat de termijn van 2 weken al is verstreken. Hopelijk komt er heel snel een oplossing Mvg Danielle |
Ik heb ook net met Lifeline gebeld. Deze vertelde mij echter dat ik,indien voorradig, gewoon een iPhone krijg als er wat mee gebeurt. Beetje vreemd dat ze 2 verschillende verhalen vertellen. Ben erg beniewd naar de antwoord op jouw email..
Zo door de telefoon kunnen ze natuurlijk van alles roepen, maar daar heb je later niks aan als je ze erop aan spreekt. Nick |
Citaat:
ik heb net ook nog een medewerker van het phonehouse filliaal laten bellen waar ik mijn iphone gekocht heb, en tegen hem zeiden ze precies hetzelfde verhaal als tegen mij.. hij was er iig ook flink pissig om en zegt het nu voortaan tegen klanten die een iphone daar kopen.. misschien nog iemand die wil lifeline wil bellen en kijken wat ze nu weer zeggen? 0800 424 0800 |
Ja inderdaad raar.. Ik had wel een ander nummer gekregen van TPH.
Namenlijk 0334512190. 2x optie 4.. Als ik geen iPhone bij schade hoeft die hele verzekering niet van mij.. Wat ik heb begrepen zou ik hem nu nog kunnen annuleren indien ik het niet met de voorwaarde eens ben toch? Wat zouden ze trouwens in plaats van een iPhone willen geven? Een touch diamond ofzo? Er staat wel duidelijk in de voorwaarden dat ze al het mogelijke zullen doen om het toestel te vervangen door hetzelfde type als het orgineel.. Al een antwoord terug gehad van Lifeline? |
Citaat:
|
Citaat:
heb nog geen mail terug jammer genoeg.. heb ook al naar kassa gemaild.. ben benieuwd.. |
nu krijg ik deze mail terug :confused::o
Geachte mevrouw, Wij begrijpen niet waar deze verontrustende berichten vandaan komen. Bij deze kunnen wij u vertellen dat wij gewoon de iphone uitkeren op het moment dat deze vervangen moeten worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Lifeline administratie dadelijk maar weer ff bellen, is me nu te tegenstrijdig allemaal..:eek: maar kijk eens bij voorwaarde 8.2: Indien er sprake is van schade door fysieke beschadiging, vernieling of onklaar worden van de verzekerde apparatuur, zal deze worden gerepareerd. Als de apparatuur niet kan worden gerepareerd, zal deze worden vervangen. Dit zal worden beoordeeld door een door Lifeline aangewezen reparatiecentrum. Al het mogelijke zal gedaan worden om de apparatuur te vervangen door hetzelfde type als het origineel. De vervangende apparatuur hoeft echter niet van hetzelfde model te zijn of dezelfde specificaties te hebben als het origineel. Als dit het geval is, zal Lifeline bepalen wat een redelijke vervanging voor de verzekerde apparatuur is. zegt genoeg eigelijk :s |
gelukkig maar..
Nu ze jou dit schriftelijk ook bevestigen heb ik er vertrouwen in dat ze hem zullen vervangen indien nodig.. Dat ze in de voorwaarden een slag om de arm houden is logisch.. Maar voorlopig is de iPhone nog wel te krijgen lijkt me.. |
Citaat:
|
idd meneerduck;
want telkens als ik opbel is het van ; nee dat mag nog niet van t-mobile, we zijn er mee in gesprek blablabla, en dan krijg ik die mail terug.. sure. |
Ik was net bij de plaatselijke Rabobank om wat verzekeringsdingetjes te regelen, ik vroeg toen of het mogelijk is om via Interpolis (wat een onderdeel is van de rabo) mijn iPhone 3G te verzekeren. En dat kon.
Voor 2,75 per maand is hij verzekerd (kostbaarheden-verzekering) tegen verlies, diefstal en 'onopzettelijke' schade. Het punt is wel dat ik, mocht dat ooit nodig zijn, gewoon geld uitgekeerd krijg i.p.v. een nieuwe telefoon. Ik dacht, ik meld het even! |
Citaat:
|
Citaat:
Heb de factuur er even bijgepakt, hierop staat: Apple iPhone 3G 16Gb black: 650 euro Korting T-mobile: 582,82 euro Dus ik heb bij interpolis een waarde van 650 euro opgegeven. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28. |