iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone verzekering (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5951-iphone-verzekering.html)

snal 22-10-09 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeehaa1 (Bericht 369563)
Ook van mij dan maar een eerste post.

Ik heb enkele dagen terug een iPhone uit België gehaald, woon zelf in NL. Deze telefoon wil ik graag verzekeren, liefst bij ProAssist, aangezien gebruikers om mij heen daar goede ervaringen mee hebben. Alleen wat ik niet kan vinden via de ProAssist website is hoe ik in aanmerking kan komen voor een dergelijke verzekering.

Kan ik gewoon met mijn telefoon een T-mobile store in wandelen (ben zelf T-mobile gebruiker) met het aankoopbewijs en deze laten verzekeren of kan ik ook rechtstreeks met PA iets regelen?

bvd

Ik heb het geprobeerd bij de T-Mobile store, maar nadat ik zei dat mijn iPhone uit Belgie kwam, wilden ze niets meer voor me doen. Na een belletje naar ProAssist zeiden ze dat dit moest bij de T-Mobile store.

Lijkt niet te werken dus, maar heeft iemand betere ervaringen hiermee?

De Generaal 22-10-09 14:44

Wat mij is verteld, door een medewerker van T-Mobile, is dat je iPhone alleen door hun verzekerd wordt wanneer je een verzekering aanvraagt bij de aanschaf van een iPhone. Heb je al een iPhone en vraag je het later aan, werd mij ook verteld, dat ProAssist weinig meer kon doen..

snal 22-10-09 15:05

Jij hebt dus geen verzekering kunnen krijgen?

Ze zeiden tegen mij dat het binnen 14 dagen wel mogelijk is, maar dan moet je hem elders in NL hebben gekocht, maar niet in het buitenland.

De Generaal 22-10-09 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snal (Bericht 372536)
Jij hebt dus geen verzekering kunnen krijgen?

Ze zeiden tegen mij dat het binnen 14 dagen wel mogelijk is, maar dan moet je hem elders in NL hebben gekocht, maar niet in het buitenland.

Wel. Mijn abo gaat pas in december in (vanwege nummerbehoud) en wilde daarom ook mijn verzekering pas vanaf december in laten gaan (dacht dat het weinig zin had om te verzekeren als ik er toch niks mee doe tot december) en toen vertelde de medewerker mij, dat indien ik de verzekering wil bij mijn iPhone, ik deze meteen moest aanschaffen. Nu je het overigens zegt, komt die 2 weken termijn mij wel bekend voor. Volgens mij werd mij dat ook voorgesteld ja..

snal 22-10-09 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 372552)
Wel. Mijn abo gaat pas in december in (vanwege nummerbehoud) en wilde daarom ook mijn verzekering pas vanaf december in laten gaan (dacht dat het weinig zin had om te verzekeren als ik er toch niks mee doe tot december) en toen vertelde de medewerker mij, dat indien ik de verzekering wil bij mijn iPhone, ik deze meteen moest aanschaffen. Nu je het overigens zegt, komt die 2 weken termijn mij wel bekend voor. Volgens mij werd mij dat ook voorgesteld ja..

Ah oke, maar jij hebt dan ook geen iPhone uit Belgie?

De Generaal 22-10-09 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snal (Bericht 372563)
Ah oke, maar jij hebt dan ook geen iPhone uit Belgie?

Nope uit Nederland. Maakt dat veel verschil tussen de verschillende verzekeringen?

snal 22-10-09 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 372569)
Nope uit Nederland. Maakt dat veel verschil tussen de verschillende verzekeringen?

In de T-Mobile shop werd ie niet voor me verzekerd toen ik zei dat ik hem uit Belgie heb gehaald. Lijkt dus alleen voor NL iPhones. En bij Pro-Assist kan ik niet direct een verzekering afsluiten, die verwijzen me naar T-Mobile.

Combinatie Pro-Assist + iPhone BE lijkt niet te werken dus.

De Generaal 22-10-09 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snal (Bericht 372573)
In de T-Mobile shop werd ie niet voor me verzekerd toen ik zei dat ik hem uit Belgie heb gehaald. Lijkt dus alleen voor NL iPhones. En bij Pro-Assist kan ik niet direct een verzekering afsluiten, die verwijzen me naar T-Mobile.

Combinatie Pro-Assist + iPhone BE lijkt niet te werken dus.

Heb net even op hun site rondgekeken en zag dat er wel een ProAssist Beglië is. Zij zijn bereikbaar op dit nummer en mail adres:

+32 (0)167-80662
info@proassist.be

Wellicht dat zij je er meer over kunnen vertellen?

snal 22-10-09 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 372577)
Heb net even op hun site rondgekeken en zag dat er wel een ProAssist Beglië is. Zij zijn bereikbaar op dit nummer en mail adres:

+32 (0)167-80662
info@proassist.be

Wellicht dat zij je er meer over kunnen vertellen?

Ik heb ze gebeld en het was misschien mogelijk geweest, maar ik heb een Belgisch rekeningnr. nodig, loopt ook op niks uit dus. Toch een goede suggestie, bedankt.

De Generaal 22-10-09 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snal (Bericht 372586)
Ik heb ze gebeld en het was misschien mogelijk geweest, maar ik heb een Belgisch rekeningnr. nodig, loopt ook op niks uit dus. Toch een goede suggestie, bedankt.

Ok, geen moeite. Waarom ga je niet nog een keer naar T-Mobile en leg je het verhaal nog een keer uit en zeg je er bij dat Pro Assist zelf zegt dat dit bij T-Mobile geregeld moet worden. Laat eventueel T-Mobile zelf naar Pro Assist bellen. Want dit is anders wel erg vervelend, immers betekent het niet meer dan dat je je iPhone niet kunt verzekeren wanneer deze uit Belgie komt..

snal 22-10-09 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 372592)
Ok, geen moeite. Waarom ga je niet nog een keer naar T-Mobile en leg je het verhaal nog een keer uit en zeg je er bij dat Pro Assist zelf zegt dat dit bij T-Mobile geregeld moet worden. Laat eventueel T-Mobile zelf naar Pro Assist bellen. Want dit is anders wel erg vervelend, immers betekent het niet meer dan dat je je iPhone niet kunt verzekeren wanneer deze uit Belgie komt..

Heb toch nog een keertje Pro-Assist NL gebeld, en heb ze gevraagd of ze uberhaupt buitenlandse telefoons verzekeren. Na navraag bij de specialisten zei de medewerkster dat ze dit überhaupt niet doen. Via T-Mobile heeft dus ook geen zin.

Daarnaast (link kwijt) las ik net ook van iemand, die zonder te melden dat zijn telefoon buitenlands was, zijn telefoon had laten verzekeren bij Pro-Assist. Toen het aankwam op een reparatie hebben ze hem hierom niet gerepareerd en teruggestuurd. Ze kunnen zien aan het IMEI nummer dat het een buitenlandse betreft.

Jammer, gewoon maar voorzichtig zijn dus :D

joldemans 19-11-09 19:34

Heb vandaag ook moeten bellen met ProAssist. De mute knop van de iphone van m'n vriendin was stuk en hierdoor ging het toestel op random momenten op mute.

Wat ik me meen te herinneren was dat de T-Mobile medewerker destijds beweerde dat wanneer je een defect toestel had dat verzekerd was, direct een nieuw toestel in handen kreeg. Waarschijnlijk heb ik me dit verkeerd herinnerd want dit bleek niet het geval. Ik moest naar ProAssist bellen.
Na dit te hebben gedaan was afgesproken dat er binnen 4u iemand op de stoep zou staan met een leen toestel. Goed, snel een backup maken en de iphone herstellen als nieuwe iphone. 2 uur later stond er een knaap op de stoep met een nieuw toestel. Hier valt dus geen kwaad woord over te zeggen. Maar goed, doos uitgepakt en wat blijkt, als leen toestel zit er een HTC 3650 met windows mobile in en daarmee hadden we dus niks aan de iphone backup. Laat het ook nog eens zo zijn dat de gebruiksvriendelijkheid bij dat toestel erg ver te zoeken is voor een niet technisch aangelgd iemand.

Dus nog maar eens naar ProAssist gebeld en gevraagd wat nou precies de bedoeling was van dit toestel en of ze een idee hadden om alle contacten uit de ipsw file te halen en deze over te zetten naar de iphone. Hier konden ze mij echter niet mee helpen. Toen ik ze vroeg wat dan het nut was van een leen-toestel zei ze, ja, hiermee kun je snel internetten. Maar het feit dat ik geen contactpersonen meer had vond ze blijkbaar niet zo erg. Uiteindelijk konden ze natuurlijk niets voor me doen.

Toen maar naar T-Mobile gebeld in de hoop dat zij wat meer voor ons konden betekenen helaas kon ook T-mobile niets doen. Maar!, ze begrepen wel hoe vervelend de situatie was. Hun advies was dat ik hiervoor toch echt bij ProAssist aankloppen. Na de afgezakte broek weer te hebben opgehaald hebben we weer naar ProAssist gebeld en gevraagd of ze het leentoestel konden ophalen en de iPhone weer terug konden brengen. Dit was gelukkig dezelfde dag nog mogelijk. Helaas werd er een uur later gebeld dat er door een fout van hun kant het toestel morgen zou komen.

Tot mijn grote verbazing belde 2 uur later T-Mobile met het goede bericht dat we toch een iphone als leentoestel konden krijgen :) Geen idee hoe ze het hebben geregeld, maar alle lof naar T-Mobile!

Iphone3Gs 20-11-09 10:13

Tjonge fijn afgehandeld hoor nou in iedergeval hoop nu voor je dat de Iphone gemaakt kan worden of gewoon omgeruild kan worden.

hryhryhry 21-11-09 15:41

word waterschade ook vergoed bij een std. 6,95 p/m t-mobile (pro-assist) verzekering?

kuotje 21-11-09 15:58

nee , eigen risico dus 30euro betalen.

Shorty007 21-11-09 16:30

waterschade wordt nooit vergoed, daarom gooien ze altijd alles op waterschade :p
Gebeurd niet alleen bij de iphone trouwens, ook bij bijvoorbeeld Samsung...misschien zelfde verzekering of reparateur, weet ik niet mja t valt wel op...
Daarom heeft het volgens mij ook altijd maar weinig zin om een verzekering af te sluiten :s

hryhryhry 21-11-09 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 386161)
nee , eigen risico dus 30euro betalen.

maargoed als je die 30,- betaald krijg je gewoon een nieuwe? dus eigenlijk is het wel gedekt?

kuotje 21-11-09 17:00

ja moet gewoon 30,- voor reparatie betalen. Een nieuwe krijg je pas als ie echt niet meer te fixen is. Vaak een gerefurbished. En je betaalt voor ophaal service etc

eindelijk komt me iPhone terug :)
Donderdag tussen 14;00 en 18;00.
Hoefde niks te betalen ( 30,- eigen risico ) en had als klacht:
- Slecht bereik ( antenne )
- Geen wi-fi
- haarscheurtjes en beschadiging

Dus hopen dat deze wel perfect is en dat ik hem hopelijk niet voor de 3e keer moet op sturen.
Heb een E71 voor gekregen maar die is niks vergeleken met de iPhone ( E71 = saai ) :(

dpz 24-11-09 16:08

Echt zuur, had mijn iPhone opgestuurd omdat ik strepen in m'n LCD had. Kreeg vorige week het toestel ongerepareerd terug, dus die mocht meteen weer mee met ProAssist. Nu word ik vandaag gebeld dat ie niet gerepareerd kan worden en dat ik morgen een brief krijg met uitleg over een waardebon??? Heb mijn iPhone in België gekocht dus ben zeer benieuwd wat die knakkers me aan gaan bieden... Heb 'm verzekerd via Actua en die sturen hem dan blijkbaar voor reparatie naar ProAssist. Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? Ik krijg 'm ook donderdag tussen 10-14...

Gunner 24-11-09 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 386166)
waterschade wordt nooit vergoed, daarom gooien ze altijd alles op waterschade :p
Gebeurd niet alleen bij de iphone trouwens, ook bij bijvoorbeeld Samsung...misschien zelfde verzekering of reparateur, weet ik niet mja t valt wel op...
Daarom heeft het volgens mij ook altijd maar weinig zin om een verzekering af te sluiten :s

Vreemd. Op mijn folder van Pro Assist staat duidelijk dat waterschade gewoon gedekt is. Dat is één van de grootste
redenen dat ik deze verzekering heb afgesloten.

Staat zelfs op de site van T-Mobile:

Citaat:

[h3]Kan ik mijn iPhone extra verzekeren naast de standaardfabrieksgarantie?[/h3]
Je kunt voor de iPhone een T-Mobile Gegarandeerd-garantiepakket afsluiten. Hiermee is schade die aan de iPhone ontstaat door vallen, water en/of druk, afgedekt. Deze verzekering is alleen te koop in de T-Mobile Shops tot veertien dagen na aankoop.

kuotje 24-11-09 18:21

Volgens mij is bij geen 1 verzekering waterschade wel gedekt? Beetje gekkenwerk dan. Maar volgens mijn ProAssist formulier valt waterschade er niet onder.

divided 25-11-09 09:08

het staat op de site van t-mobile dan moet het toch haast wel.

divided 25-11-09 09:23

ik heb een hoop gelezen.
ik vind 7,95 *24 toch best veel geld je bent 200 kwijt voor een verzekering.
als lijkt het me wel een zinnige toevoeging omdat ik mijn huidige diamond al tig keer heb laten vallen en het gelukkig nog steeds doet :D.
al denk ik niet dat de iPhone net zo sterk is.

heeft er iemand ervaring met iphone in het water laten flikkeren zonder rest sporen ?
(als in gewoon kwijt zeg maar ?)

is het mogelijk om je telefoon bij bv 2call.nl te bestelelen (60 bijbetalen ipv 120 voor de 32 gb) en dan bij t-mobile te verzekeren ?

Iphone3Gs 25-11-09 09:49

Oke de HTC is heel weinig sterker ;) dan de Iphone vindt ik heb de Iphone ook al een paar keer perongeluk uit mijn broekzak laten kletteren op stenen vloeren maar enkele krasjes ik heb geen verzekering omdat ik het gewoon weg te duur vindt en ik heb nog steeds die van de HTC lopen :rolleyes:.maar iedereen moet zelf beslissen vindt ik of ze een verzekering nemen ja of te nee

Gunner 26-11-09 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door divided (Bericht 387366)
het staat op de site van t-mobile dan moet het toch haast wel.

Dat lijkt mij dus ook. Zoals gezegd staat het op mijn folder en ook nog eens op de site.

kuotje 26-11-09 15:35

nieuwe is binnen ! naja hij lijkt heel erg nieuw :P

dpz 30-11-09 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpz (Bericht 387151)
Echt zuur, had mijn iPhone opgestuurd omdat ik strepen in m'n LCD had. Kreeg vorige week het toestel ongerepareerd terug, dus die mocht meteen weer mee met ProAssist. Nu word ik vandaag gebeld dat ie niet gerepareerd kan worden en dat ik morgen een brief krijg met uitleg over een waardebon??? Heb mijn iPhone in België gekocht dus ben zeer benieuwd wat die knakkers me aan gaan bieden... Heb 'm verzekerd via Actua en die sturen hem dan blijkbaar voor reparatie naar ProAssist. Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? Ik krijg 'm ook donderdag tussen 10-14...

Belgische iPhone via Stark Electronics laten repareren en kosten worden vergoed door Actua. Prima service!

jurgeee 03-01-10 00:41

Ik heb een zeer dure verzekering op men iPhone maar hij is wel voor 100% gedekt WAT er ook gebeurd ,gestolen, gevallen, etc. Ik betaal 40 euro om de 3 maand.
Mvg Jurgen

clarck 03-01-10 00:48

das gewoon zot ^^,
persoonlijk vindt ik een verzekering daarvoor maar niets,
zeker niet als 17 jarige die niet om de maand zoveel kan missen van zijn zakgeld ;)

jurgeee 03-01-10 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door clarck (Bericht 400427)
das gewoon zot ^^,
persoonlijk vindt ik een verzekering daarvoor maar niets,
zeker niet als 17 jarige die niet om de maand zoveel kan missen van zijn zakgeld ;)

Wel, ik vind dat eigenlijk zeer belangrijk , ben zelf ook nog maar 18, maar ik werk er hard genoeg voor, maar als mijn iPhone ook maar gestolen word, gevallen is om of het even wat, krijg ik direct een nieuwe mee, ik was eigenlijk ook niet zo voor die verzekeringen enzo, ma die vond ik wel aantrekkelijk en het is een huisgarantie van The Phone house een neutrale handelaar in gsm toestellen :)

jurgeee 03-01-10 01:21

Ik heb het eens opgezocht hoe die verzekering van mij noemt, wat de kosten zijn en voor wat hij allemaal gedekt is.
Het is een Lifeline verzekering van The Phone house
en je hebt 4 verschillende tariefen,
-Bronze, voor €11,99 Per 3 maand
Gedekt voor: Schade door ongeval
Diefstal met geweld
Oxydatie/schade met vloeistoffen
Diefstal in de wagen
Leentoestel
Dekking enkel in België geldig
Vervangkosten SIM

-Silver voor €19,99 per 3 maand.
Gedekt voor: Alle items van bronze + diefstal zonder geweld, getrouwheidspremie €20,00 , en gedekt in Europa

-Gold voor €29,99
Alle bovenstaande items + dekking accesoires tot 175 euro., wereldwijd gedekt, dekking frauduleuze oproepen tot €1800

En dan tot slot
Platinum(die heb ik)voor €42,99 alles is gedekt wat bovenaanvermeld staat + verlies dus als je hem verliest krijg je gewoon een nieuwe (handig:P) , wereldwijd gedekt ook dekking voor frauduleuze oproepen tot €2500 dekking accesoires €250 vervangingskosten voor SIM.

Mvg Jurgen

clarck 03-01-10 01:24

enige idee, hoe ze het dan doen met verliezen, hoe kan je dit bewijzen, jij kan nu toch gewoon zeggen, jah ik heb hem verloren kan ik alsjeblieft een nieuwe krijgen ?

zowieso dat hier wel een deftig systeem voor is, maar ben wel benieuwd hoe ;)

jurgeee 03-01-10 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door clarck (Bericht 400434)
enige idee, hoe ze het dan doen met verliezen, hoe kan je dit bewijzen, jij kan nu toch gewoon zeggen, jah ik heb hem verloren kan ik alsjeblieft een nieuwe krijgen ?

zowieso dat hier wel een deftig systeem voor is, maar ben wel benieuwd hoe ;)

Ja indd, ik ben hier ook ZEER benieuwd naar ga het natuurlijk niet uitproberen, maar mochten er mensen zijn met ervaringen van de Lifeline verzekering, alle informatie is welkom.

jurgeee 03-01-10 01:52

Lifeline verzekering iemand met ervaring ?
 
Beste mensen,

Ik heb een verzekering voor men iPhone 3gs lopen bij Lifeline, een platina tarief, Gedekt voor alles, ( Lifeline - Phone House )

Waterschade
Schade door ongeval
Verlies
Diefstal met geweld
Diefstal in de wagen
Wereldwijd gedekt
Accesoires gedekt (tot €250)
Frauduleuze oproepen gedekt(tot€2500)
Ik betaal dus redelijk wat €42.99 per 3 maand

maar nu vraag ik me af hoe dit alles in z'n werk gaat ?
in de winkel zeiden ze (toen ik men toestel kocht)
dat met deze platina lifeline verzekering ik een nieuw toestel krijg bij verlies etc.
Maar hoe kunnen ze dat weten ? of als hij gestolen is ? je kunt toch niet zomaar binnenvallen en zeggen "Ik ben men iPhone kwijt, krijg ik een nieuwe a.u.b ?)

Zijn er mensen met ervaring ?
Mvg, Jurgen

mandyrichard 03-01-10 14:10

ik had mijn nokia e71 verzekerd via lifeline platinum....ik heb nog nooit zon *** verzekering meegemaakt.
Ik heb de nokia toen verlengd bij mijn abbo. Maar ik heb er een ander sim kaartje ingedaan, ik had namelijk ook een zakelijke telefoon. en aangezien ik die meer gebruik heb ik de sim kaartjes dus omgewisseld.

Na 5 maanden ofzo werd in de stad hier mijn telefoon gestolen. Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie, en aanspraak gemaakt op de verzekering.
Hele formulieren die je in moet vullen...maar oke. Kopie erbij gedaan van de aangifte (aangifte had ik online gedaan op aanraden van het politiebureau).
Na 2 weken krijg ik een brief van lifeline. Online aangifte is ongeldig!!! En waarom ik mijn nummer niet heb laten blokkeren na de diefstal. Ik verteld dat ik er een andere sim in had zitten. Oke DAN BEN JE DUS NIET VERZEKERD!!!! Dus nieuwe aangifte hoefde ik ook niet meer te doen...

Ik heb mijn verzekring dus direct opgezegd want zo vinden ze altijd wel iets om eronder uit te komen!!!

jurgeee 03-01-10 14:21

Dagt et wel da ervan die addertjes onder het gras zouden zijn da is weer zo typisch , kijk ik heb een mail gestuurd naar lifeline dat ik meer duidelijkheid wil, en als dit niet het geval is dat ik de verzekering bij hen direct stopzet.
Mvg jurgen

Tomtje 11-01-10 14:53

Je moet je IMEI nummer doorgeven, dan blokkeren ze die gsm als die gestolen is. Zelf houden is dus nutteloos omdat je er toch niks mee bent. Tenzij dat te omzeilen is natuurlijk ;)

4JC 29-01-10 21:02

Ik wil een Iphone kopen maar moet wel een verzekering erbij hebben in de Apple shop zeiden ze. gsm verzekeren.be Maar er moeten nog andere zijn die ook in Nederland geldig is als je er gaat wonen. Wat ik van plan ben.

daan92 30-01-10 02:05

Ik heb de verzekering van T-Mobile Life nogwat. Opzich een prima verzekering. € 7, - p/m en per 3 maanden opzegbaar. Er zitten alleen wel - wat - addertjes onder het gras.

Diefstal houd bij hun niet in dat je iPhone uit je zak gejat wordt, maar bv. dat er bij je thuis wordt ingebroken en ze hem van de tafel meenemen.

Groot voordeel was dat, toen ik hem in het zwembad liet vallen om 02:30u 's nachts ze om 05:00u 's ochtends met een nieuwe iPhone voor de deur stonden.

Kortom: prima verzekering, maar het dekt je niet in alle situaties.

Iphoneangel 25-02-10 14:55

Hallo 4JC!

Ik heb mijn Iphone 3gs 32gig. ook verzekerd.
gsmverzekeren.be is hetzelfde bedrijf als gsmverzekeren.nl, maar dan een belgische variant hiervan.
Ik moet zeggen dat ik nog geen problemen heb ondervonden nadat ik contact met het bedrijf heb gehad en hier uiteindelijk ook een verzekering heb afgesloten.
Waar zat deze apple shop ergens?

Aangezien de iPhone een nog al prijzige telefoon is, word de iPhone bij Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM of Iphone de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren. alleen in het pakket platinum verkocht.
Het voordeel hiervan is dat er geen hoger pakket is wat nog meer mogelijkheden + eigenschappen kan bieden.

Ik zie staan dat je nog steeds geen iPhone hebt, dus nog een fijne zoektocht :).

Groetjes van Angelique


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.