iPhone datum 1 januari 1970 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone werkt maar na ongeveer een uur gaat ie uit en gaat aan zodra je hem koppelt aan pc of lader en als ie weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone datum 1 januari 1970
iPhone werkt maar na ongeveer een uur gaat ie uit en gaat aan zodra je hem koppelt aan pc of lader en als ie weer aan is staat de datum op 1 januari 1970 dit moet ik dan aanpassen dan kan ik weer een uurtje verder dan begint het weer opnieuw komt dat iemand bekend voor zo ja hoe los je dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het is al opgelost dank voor jullie hulp
|
|
|||
|
|||
Wat was de oplossing, ik heb het hier ook met een toestel...
|
|
|||
|
|||
Het was een kortsluiting dat door een los schroefje werd veroorzaakt ik heb het toestel open gemaakt en het schroefje teruggezet en het werk weer. Schud je toestel om te horen of je een los schroefje hebt
|
|
|||
|
|||
dat heb ik ook
Had jij dan ook dat de iphone uitvalt als je het volume veranderd?
Ik heb hetzelfde als u had maar dan met de iPod Touch maar ik hoor niks als ik de iPod schud. |
|
||||
|
||||
het kan evengoed zijn dat het ergens vast zit in je toestel
:/)/ |
|
|||
|
|||
Ja dat zou kunnen, ik ga er wel een keer mee naar de winkel dan zie ik wel verder. Ik hoop dat het in de garantie valt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon gaat terug naar 01-01-1970 en valt steeds weg. | lageman | iPhone algemeen | 4 | 22-12-11 22:13 |
Datum reset naar 1970 | rrobin692 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-11 23:43 |
Iphone 2g en 3g starten op met datum 1 januari 2000 | MartinZ | iPhone algemeen | 0 | 06-01-10 23:47 |
Iphone eind Januari ? | Boy van Baal | Archief | 3 | 09-01-08 22:02 |
|
|