IPhone blokkeert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn IPhone 3 gs stopt er de laatste tijd steeds mee. Ik moet hem dan resetten en soms doet hij het dan weer. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone blokkeert
Mijn IPhone 3 gs stopt er de laatste tijd steeds mee. Ik moet hem dan resetten en soms doet hij het dan weer. Ik heb er alle apps en muziek vanaf gehaald en toen deed hij het weer goed, heb er nu een klein beetje muziek opgezet (geen apps) en binnen een uur kapt hij er weer mee. Ik kom nu na vele malen resetten niet verder dan het appletje opstartscherm, hij wordt erg heet als hij ermee stopt, de batterij is dan in enkele uren leeg. Lijkt erop dat er een softwareprobleem is.
Wie weet raad? Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blokkeert volledig | pieter d'hoop | iPhone algemeen | 1 | 03-08-09 08:34 |
toegangscode van mij iphone blokkeert | deur2008 | Archief | 5 | 15-01-09 19:56 |
Wanneer blokkeert de iphone eigenlijk? | Guest-20151113171500 | Unlock [archief] | 3 | 07-02-08 16:41 |
|
|