iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5994-iphone-start-niet-meer-op-continu-appeltje-op-scherm-verzameltopic.html)

croiman 12-02-08 21:27

ik verwacht binnen 5min een sms van jou dat je iphone trug werkt lol hahaha komaan man, gaan met die banaan: kunnen we es wa lachen hier. k verwacht sms he als hij klaar is (binnen 5min)

jeekes 12-02-08 21:30

vind je het wel slim om je nummer hier te posten? :p
btw wel een leuk topic

croiman 12-02-08 21:32

je hebt gelijk ma wou gewoon es wa sfeer hier brengen, nie WOUTER????
hoop da je mijn nummer hebt genoteerd, want k verwacht wel een sms , nog 3.5min he

wouter3 12-02-08 21:34

Croiman, De download van Ziphone is momenteel 78 %. Daarna moet ik nog versie 1.1.3 downloaden. Dus het duurt even iets langer. Ik hou je op de hoogte :-)

croiman 12-02-08 21:38

ik ben nu zelf ene aant upgraden op dit moment na 113 en dan ziphone erop

jeekes 12-02-08 21:38

Off-topic
en ik heb nog steeds geen iphone...
*zucht*


croiman 12-02-08 21:53

ik heb er ene liggen maar de interne luidspreker is kapot, als ik een 16GB koop dan doe ik mijne voor een prijsje weg, zorg dan dat je er snel bij bent

wouter3 12-02-08 22:03

Croiman, heb je mijn sms gekregen :-))

jeekes 12-02-08 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 62510)
ik heb er ene liggen maar de interne luidspreker is kapot, als ik een 16GB koop dan doe ik mijne voor een prijsje weg, zorg dan dat je er snel bij bent

het is niet dat ik er geen kan krijgen of ben aan het zoeken hoor ;)
het is eerder dat ik nog ben aan het wachten/sparen

croiman 13-02-08 15:37

hhhaaaazooo, ok. no probleem,

WOUTER3 : yes sms ontvangen, je email adres ook, k voeg je toe bij msn ok?
Mail je de link door die ik je zei.

claeskens.matteo 18-02-08 17:12

hoe wrkt dit stap voor stap want ibricker.exe geeft free my iphone en iphone interface weet ik de commands niet mijn unlockte iphone blok toen ik ifone ned taalpakket installeerde

dhm 18-02-08 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door claeskens.matteo (Bericht 67040)
hoe wrkt dit stap voor stap want ibricker.exe geeft free my iphone en iphone interface weet ik de commands niet mijn unlockte iphone blok toen ik ifone ned taalpakket installeerde

matteo, rustig aan.. gebruik zo nu en dan een leesteken, is makkelijker voor de rest om jouw vraag te begrijpen.

via itunes zet je 1.1.3 op je phone, download ZiPhone (ff googlen of hier ergens een linkje zoeken, staan er genoeg) en dan klikken. Ff wachten en klaar :D (er is dus gewoon een ZiPhone met GUI beschikbaar ;) )

croiman 18-02-08 17:23

hier heb je Winscp voor nodig, werkt via Wi-Fi. ibrickr is totaal overbodig geworden.
lees bovenaan deze topic voor hoe en wat

claeskens.matteo 18-02-08 17:35

Sorry heb mijn vraag verkeerd geformuleerd. Ik bedoel hoe kan ik mijn iPhone terug herstarten zonder dat ik herstel moet doen. Want ik heb al eens nl taalpakket geinstalleerd en toen werkte da ook niet zelfde probleem en toen heb ik via ziphone en itunes herstel alles gefixed. Maar ik wil mijn 1.1.3. iPhone niet opnieuw herstellen want alle contacten kwijt. Werkt de oplossing van de eerste post niet ofwat ?

grts
eM

croiman 18-02-08 19:37

heb je continu een appel op je scherm nadat je iets geinstalleerd hebt? zonee, dan is deze tread nie voor jou, oplossing? ja.
heb je Winscp? heb je Wi-Fi en SSH aanstaan?
iphonebrowser , ibrickr, idemocrazy file manager, iphone suite of dergelijke zodat je in je iphone kunt.....
ga naar de map var/root/library/adressbook en copieer de 2 bestanden die in deze map staan naar je pc, dan restoren en unlocken trug, en deze twee bestanden na je volledige restoren trug in diezelfde map copieren, iphone herstarten en je hebt nog altijd je contacten in je iphone staan.
Op deze manier kun je dus backup maken van je contacten en je smssen.

Voldoende hieraan?

pkegels 02-03-08 13:46

WEET ER IEMAND HOE IK MIJN IPHONE TRG INGANG KRIJG??
Was

pkegels 02-03-08 13:48

HELP: continu appeltje op scherm
 
WEET ER IEMAND HOE IK MIJN IPHONE TRG INGANG KRIJG??
Was bezig met het downloade van app (t9) en opeens blokkeerd hij.
en zit nu al een nacht en tot nu met een appeltje op mijn scherm.
WAT moet ik doen??? heb al vanalles geprobeerd me Iphonebrowser ma dan kan ik die laatste gedown APP ni verwijderen en zo zit ik dus met een raadsel

Zou iemand my kunne helpen AUB:(

-xxxxxxx-

wouter3 02-03-08 14:09

Wat is er precies gebeurd? Kijk allereerst of je probleem kan opgelost worden op de ziphone site: iClarified - iPhone - How to Unlock 1.1.2-1.1.4 iPhones with ZiPhone 2.5 GUI (Windows)

suc6

Michael 02-03-08 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pkegels (Bericht 75023)
WEET ER IEMAND HOE IK MIJN IPHONE TRG INGANG KRIJG??
Was bezig met het downloade van app (t9) en opeens blokkeerd hij.
en zit nu al een nacht en tot nu met een appeltje op mijn scherm.
WAT moet ik doen??? heb al vanalles geprobeerd me Iphonebrowser ma dan kan ik die laatste gedown APP ni verwijderen en zo zit ik dus met een raadsel

Zou iemand my kunne helpen AUB:(

-xxxxxxx-

Misschien moet je hem gewoon herstellen in itunes Wel even in dfu zetten

croiman 02-03-08 19:24

sta je Wi-Fi en ssh aan? je kunt ook nie via Wi-Fi erin? ook nie via usb? je meot blijven proberen terwijl hij opstart (na een restart) tot je erin kunt, en zo snel mogelijk die app verwijderen voor hij opnieuw opstart. Dit lukt, moet lukken, heb t zo al kwee nie hoeveel keer gedaan. Daarom ook dat k da als tip heb gegeven op t forum.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.