iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5994-iphone-start-niet-meer-op-continu-appeltje-op-scherm-verzameltopic.html)

paulT 19-06-12 18:16

Als je op youtube googeld dan krijg je een hele serie filmpjes om m open te maken en los te maken.
Maar tja, als je handig bent in de keuken moet t jou zeker lukken.
En anders..... In ieder geval uitzetten en een tijd wachten.
Kijk voor filmpjes maar eens op onderstaande link.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2Fmobile&gl=NL#/results?q=batterij%20iphone%203g%20vervangen

Als hij nu toch al kapot is kun je er op oefenen. Zo heb ik het ook geleerd.

Michelle2012 28-06-12 10:29

Ik heb inmiddels een nieuwe Iphone! Ben naar de applestore geweest en heb een nieuwe meegekregen voor 150 EURO! Valt al met al dus mee! :-)

emmma98 07-07-12 15:03

Iphone 3GS gaat niet meer aan.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 3GS, leuk ding opzich, maar ik ging hem uitzetten, en deed hem weer aan , en nu gaat hij niet verder dan het apple logo in het begin. Ik baal hier ontzetted van. Zelfs mijn iTunes herkend mijn iPhone3GS niet meer...

weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt!

Rhandy 16-07-12 16:39

Hallo,

Mijn iphone 3gs blijft hangen op de apple logo. Ik ben al dagen bezig en weet me geen raad meer! Ik heb geprobeerd om de orginele software er op te zetten en dit lukt, Itunes herkent de telefoon maar de logo blijft alsnog hangen. Dit gaat ook zo met custom firmware! Ik kan alles installeren zo als het hoort, maar kom alleen niet van het apple logo af! Zoals ik het merk start de tel ook steeds weer opnieuw op na een tijdje er niets mee gedaan te hebben.

Is er hier nog iemand met ideeën??

Groet, Rhandy

Rhapsodize 18-07-12 19:21

Mijn iPhone gaat niet meer aan!
 
Hoi! Ik heb sinds een paar maanden de iPhone 3GS (16GB) van mijn vader gekregen, die hem al twee jaar had. Ik had er relatief weinig apps op staan maar zat er wel vaak op, en op zekere momenten viel mijn telefoon al rond de 70% batterij uit het niets uit. Dit heb ik maar geaccepteerd, maar toen hij gisteren uitviel ging hij niet aan! Tot op vandaag niet, zelfs. Het engie wat ik zie is zo'n 25 tot 30 seconde het opstart scherm met het Apple logo, dan zie ik een wit beeld van een milliseconde en dan gaat het de hele tijd door! Als ik hem aan de lader leg, blijft hij dit voortdurend doen, en als ik hem niet aan de lader heb kan ik het stoppen door op home+sluimerknop te drukken. Mijn iTunes herkent mijn iPhone inmiddels ook al niet meer, maar bijvoorbeeld wel mijn iPod nano. Ik weet niet of dit aan de batterij ligt, maar wat kan ik hier het beste mee doen?

Groetjes!

Rhapsodize 18-07-12 19:29

Hoi! Ik heb sinds een paar maanden de iPhone 3GS (16GB) van mijn vader gekregen, die hem al twee jaar had. Ik had er relatief weinig apps op staan maar zat er wel vaak op, en op zekere momenten viel mijn telefoon al rond de 70% batterij uit het niets uit. Dit heb ik maar geaccepteerd, maar toen hij gisteren uitviel ging hij niet aan! Tot op vandaag niet, zelfs. Het engie wat ik zie is zo'n 25 tot 30 seconde het opstart scherm met het Apple logo, dan zie ik een wit beeld van een milliseconde en dan gaat het de hele tijd door! Als ik hem aan de lader leg, blijft hij dit voortdurend doen, en als ik hem niet aan de lader heb kan ik het stoppen door op home+sluimerknop te drukken. Mijn iTunes herkent mijn iPhone inmiddels ook al niet meer, maar bijvoorbeeld wel mijn iPod nano. Ik weet niet of dit aan de batterij ligt, maar wat kan ik hier het beste mee doen?

Groetjes!

Lamperp 18-07-12 19:34

Ziet iTunes je iPhone ook niet als je de powerknop + homeknop doet. Anders zou ik het ook niet weten.

Rhapsodize 18-07-12 19:35

Nee.. Hij ziet hem überhaupt niet meer! Telkens als ik denk dat het aan iTunes ligt, dan probeer ik mijn iPod nano alleen die doet het wel..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juli 2012 om 18:42 ----------

Oh! Ik ben hem nu aan het herstellen, dat duurt nog 10 minuutjes zegt hij. Zou hij het hierna dus moeten doen?

Lamperp 18-07-12 19:43

Ja dan herstel hij de iPhone naar de fabriekinstellingen. Dus dan denk ik dat hij het doet
Ik hoop het voor je

Rhapsodize 18-07-12 19:56

Nee.. Hij geeft error 1611 aan, wat is dat?

Lamperp 18-07-12 20:01

Op de site van Apple staat dat er dan iets met je software is en in het ergst geval heeft de iPhone service nodig

Bron: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing

Rhapsodize 18-07-12 20:02

Ik heb het nogmaals geprobeerd, en toen gaf hij error 21 aan.. Die ben ik nu aan het proberen te verhelpen. Ik denk dat het maar service wordt, inderdaad. Heel erg bedankt voor het helpen in ieder geval!

Lamperp 18-07-12 20:12

Graaggedaan en veel succes
Het kan trauwens ook aan de beveiliging van iTunes liggen dat kan je uit schakkelen. Dat kan je vinden op deze website iTunes: problemen met beveiligingssoftware oplossen bij het 4de kopje

mamasofie 21-07-12 22:39

help...hoe downgrade ongedaan maken
 
Hallo,
Ik heb een iphone3G. Werkte prima. Ik heb er ios4 opgezet, waarschijnlijk een downgrade dus...:cool:
Ik heb in ieder geval nu een iphone die niks meer doet, bij herstel geeft hij constant de foutmelding 1015. Ook blijft er op mijn iphone constant het itunes logo en usbkabel staan. Ik weet niet meer wat doen...:(

Diedjuhh 21-07-12 22:48

Even in Google intypen lost denk ik 90% van de problemen zo op, zo (waarschijnlijk) in dit geval ook. 1015 betekent volgens Google dat je nog in de Recovery mode zit, beland je volgens mij altijd na een Downgrade. Heel simpel op te lossen, download TinyUmbrella, verbind je iPhone en druk op ''Kick out of Recovery''. Denk dat 't dan weer goed gaat!

TinyUmbrella: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella

mamasofie 22-07-12 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diedjuhh (Bericht 809766)
Even in Google intypen lost denk ik 90% van de problemen zo op, zo (waarschijnlijk) in dit geval ook. 1015 betekent volgens Google dat je nog in de Recovery mode zit, beland je volgens mij altijd na een Downgrade. Heel simpel op te lossen, download TinyUmbrella, verbind je iPhone en druk op ''Kick out of Recovery''. Denk dat 't dan weer goed gaat!

TinyUmbrella: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella

Klopt, met google ben ik al ver geraakt, nl dat mijn pc de iphone terug herkent en dat ik een downgrade gedaan heb. De rest lukt me gewoon niet, ben niet echt handig met deze dingen.
Ik had al geprobeerd om een nieuwere versie van ios erop te zetten maar ik weet niet hoe ik dat juist moet doen.. Gewoon downloaden op pc en dan weer een herstel doen in itunes? Been there done that... dat gaat dus niet... (waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd)
Lastig voor een leek zoals ik..:rolleyes:
Ik wil wat jij zegt gerust doen, ik zag alleen dat ik er 24 dollar voor moet betalen, niet erg als ik zeker zou weten dat het me gaat lukken... Ik vrees alleen dat ik dat weer niet goed ga doen!

Murdock24 09-08-12 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 55418)
Thanks voor de tip, ik schrok me kapot toen ie niet meer wilde opstarten had hem net weer opnieuw bijgewerkt, ik zag het al gebeuren opnieuw jailbreaken!

Da jalbreaken is domste je kan doen.

nurze 27-08-12 20:54

ik heb hetzelfde probleem.

Allez ja, bij het koppelen aan mijn IMAC krijg ik enkel een appeltje en héél af en toe een itunes icoontje.

Als ik de USb eruit trek krijg ik enkel een zwart scherm en verder niets.

Wat is dit? moet hier een nieuw logicboard of zo in?

Zou echt zonde zijn, er scheelt uiterlijk echt NIETS aan het toestel :(

Lamperp 27-08-12 21:00

En het werkt ook niet als je de power knop en de home knop ingedrukt houd als je hem gekoppeld hebt op je iMac

nurze 30-08-12 18:43

Zonet maar even geprobeerd, maa hij doet niets ...

De imac herkent hem ook niet meer.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Nieuw logicboard erin?
Nieuwe software?

Ik weet het niet meer :(

het gaat om de iphone 4 trouwens.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.