Trojan? :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wij zijn thuis van het internet afgesloten omdat een mobiel apparaat (smartphone, psp, pda etc.) gegevens van onze computers uitwisselt etc. via een trojan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trojan? :S
Hoi,
Wij zijn thuis van het internet afgesloten omdat een mobiel apparaat (smartphone, psp, pda etc.) gegevens van onze computers uitwisselt etc. via een trojan. Nou vraag ik mij allereerst af of onder mobiele apparaten ook laptops vallen, en zoniet, hoe kan ik mijn iPhone scannen op een trojan, of bestaan deze niet eens voor de iPhone? Ik vind het zelf niet zon probleem, want ik heb gewoon 3G op de iPhone maar mijn vader kan niet zonder internet dus het moet gewoon geregeld worden. wat kan ik hieraan doen? Gr. Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone is voorzien van een JB, heb je ook open SSH geïnstalleerd en heb je dan ook vervolgens het standaard wachtwoord aangepast?
|
||||
|
||||
Je hebt XS4ALL? Had ik ook. Eerst gingen ze zeiken en daarna : gewoon het root password veranderen en het was goed!
|
|
|||
|
|||
Nope, geen OpenSSH.
Hoe kan ik root password veranderen? |
|
||||
|
||||
Is niet nodig als je geen OpenSSH hebt geïnstalleerd.
|
|||
|
|||
Oke dankje.
Maar hoe kan het dan dat mijn iPhone ongewild gegevens van mijn computer uitwisselt ? :S |
|
||||
|
||||
Ik kreeg ook zoiets van XS4ALL, ik moest mijn RootPassword veranderen, ookal had ik geen OpenSSH.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Trojan Horse (virus) in Blackra1n? | oetkaa | Jailbreak | 4 | 17-04-10 12:53 |
|
|