Meerdere gebuikers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, is het mogelijk om een 2e gebruiker toe te voegen die andere contact personen heeft, andere notities eigen apps enz.? Als je je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere gebuikers
Hallo allemaal,
is het mogelijk om een 2e gebruiker toe te voegen die andere contact personen heeft, andere notities eigen apps enz.? Als je je pincode in moet voeren dat je dan kan kiezen welke gebruiker je wil? Alvast heel erg bedankt, sentmen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, niet mogelijk.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem aan dat dit een jailbreak app is of niet? Weet jij ook toevallig hoe die heet, want ik heb best wel een tijdje er naar gezogd. Met Vriendelijke Groeten Sentmen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kon iig dmv op je provider te klikken een naar een ander account switchen. Weet echt niet meer hoe het heet. Was iig op OS 3.0 dat wel. |
|
||||
|
||||
Laat ik eesrt zeggen dat ik zelf geen Mac heb, maar volgens mij kun je met OS X ook meerdere gebruikers instellen? Ieder gebruikersaccount heeft dan zijn eigen iTunes library, met eigen apps etc. Muziek ed. kun je dan delen tussen de twee gebruikers.
Het is maar een gedachte, maar misschien de moeite waard om te proberen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere agenda's | gvanrijn | iPad algemeen | 18 | 03-02-11 14:51 |
Meerdere users | Yvarladze | iPad algemeen | 4 | 06-08-10 11:38 |
Meerdere backgrounds? | Rotje333 | iPhone algemeen | 0 | 28-02-10 13:46 |
Windows: meerdere pc's | Mug | iTunes | 5 | 30-01-10 22:58 |
meerdere handtekeningen | namastee | iPhone algemeen | 2 | 26-01-09 00:05 |
|
|