Bij laden melding: this device is not... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zo'n 4 maanden geleden een dock gekocht en wel deze: MCA Desktop Cradle white voor iphone 3GS/3G Nu krijg ik sinds gisteren bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij laden melding: this device is not...
Ik heb zo'n 4 maanden geleden een dock gekocht en wel deze:
MCA Desktop Cradle white voor iphone 3GS/3G Nu krijg ik sinds gisteren bij het opladen ineens een melding ong zo: ! uitroepteken in geel driehoek en dan: This device is not for Iphone... (heb het niet helemaal gelezen omdat ik hem er snel uitgehaald heb) Betekend dit dat mijn lader al kapot is of zet ik hem er misschien niet goed in, ik heb er tot nu toe nooit last van gehad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand ervaring mee?
dock maar in de kliko dan |
|
||||
|
||||
Werkt het wel wanneer je vliegtuigmodus inschakelt? Zo werken bepaalde accessoires bij mij wel (en die geven dat bericht eerst ook).
|
||||
|
||||
als de dockconnector iets scheef zit krijg je die melding ook.. Tenminste ik heb deze melding ook welleens voorbij zien komen.. even de dockconnector aandrukken en dan verdwijnt de melding weer.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: na jailbreak melding Laden niet mogelijk | ctrl8 | Jailbreak | 4 | 08-04-12 01:15 |
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten | DonThierry | Archief | 2 | 22-04-11 17:25 |
melding bij openen berichten | desh | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 16:35 |
Gangstar blijft hele tijd haken bij nieuw stuk landschap laden | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 21-08-09 12:27 |
Melding bij openen pagina | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 29-04-09 21:59 |
|
|