iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Youtube werkt nog steeds niet na PCAY (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/608-youtube-werkt-steeds-niet-na-pcay.html)

RamonPouw 05-10-07 21:05

Youtube werkt nog steeds niet na PCAY
 
Heey,

Ik heb PCAY alle stappen gevolgd. Maar nog steeds zegt die dat die geen verbinding kan maken met Youtube?

Wie kan me verder helpen?

Freek 05-10-07 21:48

1 Bijlage(n)
Niet in alle gevallen (bij mij ook niet) werkt YouTube na de OneClick methode van PACAY. Je moet in dat geval wat aanpassen in een bestand, ik heb een tutorial voor je bijgevoegd. Daarna doet ie het!

Freek 05-10-07 21:49

Oh, en Jur: Pas je profiel even aan, daarin staat nog steeds dat je geen iPhone hebt.. ;-)

Freek 05-10-07 21:57

Haha, ok sorry. Ik dacht: zoveel posts al die Jur, hij heeft er vast al één in bezit.

RamonPouw 06-10-07 09:59

Hallo,

Heel erg bedankt! Freek je bent super! :P

Het werkt allemaal gelukkig..

emiel 09-10-07 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 4832)
Oh, en Jur: Pas je profiel even aan, daarin staat nog steeds dat je geen iPhone hebt.. ;-)

Bij mij werkt het ook nog niet. Ik heb nog niet zo veel ervaring dus daar ligt mischien de oorzaak wel. Ik heb met ibrickr v0.8 geprobeerd het bestand veel cijfers.plist te editten maar ik krijg de melding dat dit niet gaat.
Iemand een idee wat ik moet doen?

q_ariens 11-10-07 10:40

YOUTUBE doet het niet
 
bijna alle internet programma's op mijn iphone doen het alleen YOUTUBE nog niet waar kan dit aan liggen??

Groet Quintin;);)

Nikos1984 11-10-07 10:48

Probeer PCAY eens via deze link: RapidShare: 1-Click Webhosting
Vervolgens uitpakken en dan op (CLICK HERE) klikken...
Zou moeten werken.

emiel 11-10-07 10:54

Na lang zoeken heb ik de oplossing gevonden voor mijn probleem. Nu nog zoeken naar een switch om SSH aan of uit te kunnen zetten.

iCulture 11-10-07 11:45

En wat is die oplossing zodat anderen niet meer hoeven te zoeken?

emiel 11-10-07 15:56

Gezocht op het Forum en diverse oplossingen gevonden.
- instal open SSH
- instal winSCP
- instal PCAY

Hierna wijzigingen volgens document "You tube hack.doc" uitgevoerd in winSCP en ziedaar, het werkt.
Voor zover ik het kon zien waren de meeste oplossingen uit de inzendingen van Freek. Dit maakte het voor mij als niet zo ervaren gebruiker een stuk gemakkelijker waarvoor dank.

Ik hoop dat anderen hier iets aan hebben.

roger.peerbooms 13-10-07 14:45

Heb ook al een tijd geklooit en eindelijk een methode gevonden.
Download wInstaller en kies voor deactivate
Download PACAY en pak het uit in een map op je pc (erg belangrijk; niet vanuit de rar.map starten).
run dit
en klaar is klara

Pacle 31-10-07 15:52

mij lukt het dus gewoon niet :(
Ik heb 1.1.1 en independence werkt bij mij niet. Ben gisteravond heel de avond bezig geweest met het updaten van 1.0.1 naar 1.1.1. Is uiteindelijk gelukt via *#307# etc...
Heb nu van alles geprobeerd maar kom er echt niet uit.. Als ik het bestand open en wilde uit "youtube document" de bestanden kopieren. Maar die regel staat bij mij dus niet erin...

Kan iemand mij helpen?

Volgens mij is dit de handleiding voor 1.0.1 dan ofzo?? PCAY kan ik ook niet vinden...

rylix 31-10-07 17:04

Ik heb youtube aan de praat gekregen door via scp die drie files over de bestaande files te kopieren. Dit lukte eerst niet omdat ik telkens eerst probeerde of het reeds werkte voor ik de iphone herstarte. Dus voor iedereen die deze (oldschool) methode gebruikt. Eerst herstarten en dan pas proberen.

Pacle 31-10-07 17:10

Was alleen die drie files erover zetten al genoeg dan?

rylix 31-10-07 17:17

Ja, drie files erover zetten, zorgen dat de permissies juist staan en iphone herstarten.
dat zou voldoende moeten zijn.

Pacle 31-10-07 18:17

ja gelukt... net als gisteravond ben ik erachter gekomen dat ik niet zo moeilijk moet denken...:cool:

Grasmaaier 01-11-07 13:11

Ik heb dit alles gedaan en het werkt nog steeds niet?

Kan iemand me helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.