Beeldscherm grootte bij reply mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een mail reply (dus niet nieuw begin) dan is het invoerscherm op mijn Iphone zo breed dat ik constant moet scrollen. Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeldscherm grootte bij reply mail
Als ik een mail reply (dus niet nieuw begin) dan is het invoerscherm op mijn Iphone zo breed dat ik constant moet scrollen. Is het zo in te stellen dat een reply net zo werkt als een nieuw bericht en je een word-wrap hebt op het moment dat de cursor bij het eind van het display komt? Bij een nieuw bericht is dit wel zo.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand??!?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grootte Navigon pakket Tmobile | Wilders4ever | iPhone Navigatie | 9 | 11-10-10 19:02 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
standaard letter grootte Iphone | Osmonicar | iPhone algemeen | 0 | 27-01-09 12:36 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
Video: Grootte video | Tim070 | Muziek, foto & video | 13 | 05-05-08 17:38 |
|
|