iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je een iPhone die je bijvoorbeeld in Belgie hebt gekocht, in Nederland door T-Mobile laten verzekeren? Wat zijn nog andere opties? iPhone verzekeren, wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verzekering
Kan je een iPhone die je bijvoorbeeld in Belgie hebt gekocht, in Nederland door T-Mobile laten verzekeren? Wat zijn nog andere opties?
iPhone verzekeren, wat zijn de opties? - iPhone - iPhoneclub.nl Daar is het me niet helemaal duidelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt binnen 5 dagen bij andere verzekeringsmaatschappijen verzekeren. Bij tm zal het niet lukken. Kijk anders bij safe en sure zij zijn ook best goedkoop.
|
|
|||
|
|||
"Nee, het is niet mogelijk een Safe & Sure verzekering af te sluiten op een toestel dat niet bij BelCompany is aangeschaft."
|
|
|||
|
|||
Nee..dat lukt niet..
|
|
|||
|
|||
bij mahe assurantie services in rotterdam heb ik ook mijn italiaanse toestel verzekerd mits schade moet je wel een eigen reparateur zoeken er zit een goede in hoogeloon isn service
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verzekering | Sebastiaan | iPhone algemeen | 415 | 01-07-11 16:12 |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
verzekering iphone | elsje1966 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-06-10 11:20 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|