wachtwoord store onthouden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om op een of andere manier mijn app store wachtwoord op te slaan zodat ik die niet telkens in hoef te voeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord store onthouden
is het mogelijk om op een of andere manier mijn app store wachtwoord op te slaan zodat ik die niet telkens in hoef te voeren als ik een app wil downloaden?
ik weet dat het gevaarlijk kan zijn dat je dan apps kan kopen die je niet wilt, maar ik heb geen geld meer op mn account staan en download alleen free apps iemand een idee hoe ik deze tweak kan instellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
denk niet dat dit mogelijk is, op itunes op pc lukt het wel, dus daar je apps downen?
|
|
|||
|
|||
internet op mn laptop is erg slecht, bovendien, ik heb het eerder gehad dat ik een app kon downloaden zonder dat ik een wachtwoord in moest voeren dmv een tweak, dus het bestaat wel... *-)
|
|
|||
|
|||
Via supreme preferences kun je het aanduiden, zoals ik deed
maar eigenlijk blijft hij het vragen, en ik vind het ook enorm irritand... |
Labels |
store wachtwoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ios 4.3 wachtwoord app store | wwl | iPhone Apps | 2 | 07-04-11 11:41 |
App store wachtwoord terugkrijgen | basnolle | iPhone Apps | 1 | 13-12-10 17:02 |
Hotmail wachtwoord wordt niet meer onthouden | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 7 | 03-10-10 00:07 |
Functie 'wachtwoord onthouden' | MyIphonerules | iPhone algemeen | 1 | 29-06-09 12:37 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
|
|