Contacts icon op HomeScreen (1.1.3) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag het icoontje van de contacts applicatie op mijn home screen willen hebben, zodat ik niet elke keer via phone bij mijn contacten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacts icon op HomeScreen (1.1.3)
Ik zou graag het icoontje van de contacts applicatie op mijn home screen willen hebben, zodat ik niet elke keer via phone bij mijn contacten kan komen.
Nou heb ik de volgende tut. gevonden, http://modmyifone.com/wiki/index.php/Dev_Team_Show_Contacts_App_1.1.1_Windows waar beschreven staat hoe dit op 1.1.1 voor elkaar te krijgen. Werkt dit ook op 1.1.3? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In Installer.app is in de Modmyifone source een nieuwe app te vinden genaamd "Contacts | HomeScreen", gewoon dat installeren en je hebt Contacts op je SpringBoard.
Als je het handmatig wilt veranderen, dan moet je in /Applications/MobileAddresBook.app/Info.plist het volgende verwijderen. Citaat:
|
|
|||
|
|||
thnks,
vanuit installer werkt het inderdaad, fantastisch! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 homescreen | R@TLeR | Jailbreak apps en thema's | 7 | 01-12-10 12:08 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Adresboek op Homescreen 1.1.4 | melchior | iPhone algemeen | 9 | 16-03-08 00:23 |
na uninstall Categories blijft er een contacts icon staan! | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-03-08 00:22 |
|
|