achtergrond instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe stel ik mijn "eigen" achtergrond in. Van bijv een mooi .jpg file. Ik gebruik een mac...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrond instellen
Hoe stel ik mijn "eigen" achtergrond in. Van bijv een mooi .jpg file.
Ik gebruik een mac |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vervolgens op je iPhone: de instellingen app -> Achtergrond, daar kun je het instellen voor zowel je lockscreen als je homescreen. |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt.
Maar hoe gebruik ik een .jpg als achtergrond ??? |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies? De kwaliteit van foto's gaan erg omlaag wanneer je foto's via iTunes synchroniseert. Je kunt ze beter via het web opslaan naar de filmrol.
|
|||
|
|||
ik bedoel het volgende precies:
Hoe krijg ik een .jpg die op mijn mac staat op mijn iphone. Zodat ik 'm kan gebruiken als achtergrond ? Iphoto kam 'm wel importeren, maar syncen met iphone lukt vooralsnog niet. .jpg wordt gewoon niet gezien door de iphone volgens mij .... |
|
||||
|
||||
//Topictitel aangepast, kies in het vervolg voor FW 4.x: (dat is dus iOS 4.0)
|
|
|||
|
|||
oh ja ik dacht al ......... al die afkortingen ook firmware
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat dacht ik ook maar dat werkt dus NIET met .jpg !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand een oplossing ?? |
|
||||
|
||||
Zet je afbeelding dan om naar een .png
|
|
|||
|
|||
das dan erg jammer maar png files kunnen niet woren geimporteerd in iphoto ....
iemand anders nog ideeen ?? IK HEB 'T ZELF AL OPGELOST : EEN BMP VD JPG MAKEN !!!!!!! DRAADJE MAG DICHT Laatst gewijzigd door beezer; 14-06-10 om 16:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan je op iPod 2gen de achtergrond instellen | ctykil | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-07-10 23:17 |
Afbeelding instellen voor toetsen achtergrond | Schepe | iPhone algemeen | 0 | 17-05-10 14:38 |
achtergrond 4.0 fw? | jcpearl | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-05-10 17:04 |
Achtergrond | marjolijn1980 | iPhone algemeen | 2 | 10-01-10 00:07 |
Hoe instellen achtergrond | Haagze sf2 | Ringtones en Wallpapers | 5 | 26-05-08 21:24 |
|
|