Iphone 3G geen GSM ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Ik heb sinds enkele weken totaal geen GSM ontvangst meer met mijn iPhone 3G (wat mogelijk is onstaan na een val). Nu ben al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G geen GSM ontvangst
Allen,
Ik heb sinds enkele weken totaal geen GSM ontvangst meer met mijn iPhone 3G (wat mogelijk is onstaan na een val). Nu ben al enkele topics tegen gekomen met demonteer handleidingen en mogelijke oplossingen. Maar vindt nog geen echt duidelijke fix. Kan iemand mij uitleggen waar ik precies in de iPhone moet gaan zoeken? moet de hele logicboard eruit? Alvast bedankt voor evt reacties! ps. Heb geen garantie meer wegens "vochtschade" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vochtschade? Is dat niet gewoon de oorzaak dan
|
|
|||
|
|||
Indicators zijn verkleurd
Hij is iig niet in een bak water gevallen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slechte gps en gsm ontvangst | cubesten | iPhone algemeen | 0 | 25-01-11 04:11 |
Iphone 3g geen gsm, 3g & Wi-Fi | Ray1618 | Wi-Fi | 5 | 28-06-10 11:37 |
Ontvangst GSM en GPS 3G vs 3Gs | Pacmanimal | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-06-09 12:38 |
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken | staafken | iPhone algemeen | 10 | 28-01-09 21:06 |
Geen gsm ontvangst meer na update en unlock | rachidsebti | Unlock [archief] | 14 | 02-12-07 13:40 |
|
|