Email account invoeren??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een Gmail account toevoegen maar elke keer als ik via instellingen in het scherm kom waar je je (email) gegevens moet invoeren en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email account invoeren???
Ik wil een Gmail account toevoegen maar elke keer als ik via instellingen in het scherm kom waar je je (email) gegevens moet invoeren en de naam aantik sluit het (invoer)scherm en zie ik m'n springboard weer!!
het lijkt wel alsof m'n toetsenbord niet werkt! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??? BVD Hetzelfde probleem heb ik nu dus ook met de bluetooth!!! zodra het toetsenbord voor de bluetooth code verschijnt springt mn scherm automatisch terug naar springboard!!!! Heeft niemand een idee????? heb vh weekend tomtom gekocht maar kan er nu niet eens mee bellen!!!!! Bvd Richard Laatst gewijzigd door richardiPhonepoldervaart; 04-07-10 om 17:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw email account toevoegen wil niet! | nicolebilly | iPhone algemeen | 6 | 12-04-11 13:42 |
Email niet ophalen bij instellen account | Wili6 | iPhone algemeen | 0 | 02-07-10 13:19 |
Email account problemen!!! | richardiPhonepoldervaart | iPhone algemeen | 0 | 26-06-10 15:36 |
Tool om een specifiekie email account geluid aan te passen | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-03-10 15:17 |
2 Iphones, 1 email account | Nielson | iPhone algemeen | 0 | 26-01-09 00:56 |
|
|