iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met iOS 4.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62153-problemen-ios-4-0-a.html)

chicoleo 23-06-10 23:08

Herstellen moet je me toch ff vertellen waar ik dat kan vinden?
Ben nie zo erug handig zoals je begrijpt:)

Gr,

Soepahsonic 24-06-10 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pplatteel (Bericht 473449)
Ook ik had probelem met T-mobile internet. Na de update kreeg ik geen publiek ip nummer meer. Maar na lang zoeken heb ik daar de oplossing voor gevonden die perfect werkt.

Als je T-Mobile internet het niet doet, ga dan naar de volgende site op je iPhone via Wi-Fi. Hiermee kan je de APN resetten. Werkt perfect!
1. Ga naar Unlockit - APN Changer for your iPhone
2. Druk op Continue
3. Selecteer Custom APN
4. Selecteerd bij Carrier NL - T-Moblie
5. Druk op Create Profile en wacht heel even
6. Druk op Install en druk daarna bij de waarschuwing op Install Now
7. Klaar, internet doet het weer. Iets wat T-mobile niet voor elkaar krijgt :)

Bovenstaande werkt overigens ook met andere providers :)


Awesome ! Alles werkt weer..

Ik heb je bij Bea voorgedragen voor een lintje.

dangerbear 24-06-10 00:41

Zijn er nog meer mensen met het probleem dat als je beld en je haald hem van je hoofd dat je scherm niet meer automatisch aanspringt en je dus niet kunt ophangen. Ik moet nu eerst sleep button indrukken en dan kan ik hem weer unlocken:S Irritant.

evelyn doets 24-06-10 00:50

na updat iOS4 ineens simlock. Iemand een idee?

partyguy81 24-06-10 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evelyn doets (Bericht 474213)
na updat iOS4 ineens simlock. Iemand een idee?

Dan moet je via Cydia even Ultrasn0w installeren. (Daar heb je wel jailbreak voor nodig)

maccrock 24-06-10 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr (Bericht 470058)
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(

Zelfde hier! Heb inmiddels ook al mijn instellingen gereset, maar ook dit help niet. Wat nu??

Tuur 24-06-10 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear (Bericht 474197)
Zijn er nog meer mensen met het probleem dat als je beld en je haald hem van je hoofd dat je scherm niet meer automatisch aanspringt en je dus niet kunt ophangen. Ik moet nu eerst sleep button indrukken en dan kan ik hem weer unlocken:S Irritant.

Hallo,

Heb ik inderdaad ook eerder gepost, uiteindelijk kunnen verhelpen door volledig te herstellen en niet terugverwijzen naar een reservekopie maar herstellen als een nieuwe iPhone........................................mij hiermee gelukt dus moet jou ook zeker ook lukken.........

dangerbear 24-06-10 09:17

Dan ben ik dus alles kwijt? Lekker is dat!

Tuur 24-06-10 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear (Bericht 474373)
Dan ben ik dus alles kwijt? Lekker is dat!

Hoezo alles kwijt??

Je reservekopie bewaart alleen je smsjes en je instellingen (wachtwoorden/mailaccounts ed).

Als je het als FRISSE nieuwe iPhone instelt dan kan je daarna gewoon synchroniseren met iTuns en dan krijg je al je foto's/muziek contactpersonen/agenda's etcetc weer terug.

Nogmaals, alleen je account gegevens en je sms ed ben je kwijt, maar ja, wat is belangrijker.........
Succes.........

Je hebt toch wel eens gesynchroniseerd?? En dan heb ik het niet over de reservekopie.......

Tuur 24-06-10 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear (Bericht 474373)
Dan ben ik dus alles kwijt? Lekker is dat!

ps, ik zie dat je 4.0 erop heb met jailbraik?? Da's apart??

dangerbear 24-06-10 09:39

Ow maar me foto's van me filmrol komen dan ook gewoon terug? Wat is er raar aan een jailbreak?

Tuur 24-06-10 09:41

als je je foto's van je filmrol niet hebt opgeslagen dan ben je ze kwijt, de andere fotomappen kan je gewoon weer terug zetten via synchronisatie.......

Ok, ik snap 'm, je hebt de update via een ISPW update gedaan en niet de officiële update.........ok.......

Maarre, als je veel foto's op de filmrol hebt dan moet je die eerst even kopiëren naar een aparte map op je pc.......anders ben je die idd kwijt..........

dangerbear 24-06-10 09:45

Oké bedankt dan ga ik dat even doen als ik tijd hebt. Je kan hem jb met redsnow..

Tuur 24-06-10 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear (Bericht 474413)
Oké bedankt dan ga ik dat even doen als ik tijd hebt. Je kan hem jb met redsnow..

Ok, succes,

Ik heb een officiële 4.0 erop, met baseband 05.13.04 en met 4e en 5e cijfer 33. Kan ik deze danwel jailbraiken of moet ik er eerst een custom firmware 4.0 overheen zetten (lijkt mij niet mogelijk)

dangerbear 24-06-10 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 474464)
Ok, succes,

Ik heb een officiële 4.0 erop, met baseband 05.13.04 en met 4e en 5e cijfer 33. Kan ik deze danwel jailbraiken of moet ik er eerst een custom firmware 4.0 overheen zetten (lijkt mij niet mogelijk)

Ik heb er zelf ook niet zo veel verstand van.. Maar ik had 4.0 er opgezet, toen redsnow er over heen. Toen was die gejailbreakt.

Juniorg 24-06-10 10:28

Ik heb een probleem als ik wil bellen. Ik krijg dan steeds "doorschakelen actief". Ik heb gewoon T-mobile. En iBlacklist werkt ook niet meer ik krijg de smsen ook in mijn gewone sms box. Nog meer mensen last van?Heb een 3G met 4.0.

Greetz Juniorg

Tuur 24-06-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear (Bericht 474477)
maar ik had 4.0 er opgezet, toen redsnow er over heen. Toen was die gejailbreakt.

ok, maar heb je dit gedaan via iTunes met een GEWONE update of met shift herstel en dan een custum firmware erop??

albert01 24-06-10 10:37

3G erg Langzaam
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakyChipmunk (Bericht 473711)
Ik heb gisteren OS4 geïnstalleerd, maar ik merk dat mijn iphone 3g er trager op is geworden. Vaak 4 a 6 seconden wachten voordat berichten zich openen enzo. Dit was eerst niet het geval. Een restore en reboot mogen niet helpen helaas. Iemand een oplossing of hetzelfde probleem?

Ik heb hetzelfde probleem. De 3G reageert zichtbaar trager dan normaal :mad:.
Hoop dat het bij de volgende update opgelost zal worden.

jufmarloes 24-06-10 11:59

Bij mij werkt internet ook niet... via 3G dan. De instellingen waren allemaal verdwenen, ook voor mms. Heb ik teruggezet, maar nog steeds geen verbinding... Help!!

Maradona10 24-06-10 12:07

Bij mij gaat wi-fi toch echt uit in de slaap stand.

"Bij gebruik van Wi-Fi zal de verbinding blijven bestaan als je iPhone of iPod touch in slaapstand raakt. Dit is vooral handig voor mensen met een iPod touch, omdat achtergrondfuncties actief kunnen blijven. Je ontvangt push notificaties, net als op een iPhone."


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.