iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met iOS 4.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62153-problemen-ios-4-0-a.html)

nlrela 22-06-10 08:46

1 Bijlage(n)
??????

De optie "Mobiel datanetwerk" heb ik niet .....

peanut1685 22-06-10 08:48

Het lijkt erop dat we allen wachten op de volgende update ;-))

cabanaz 22-06-10 08:59

Problemen die ik HAD

1 hangende telefoon
2 upgrade heeft 6uur in beslag genomen
3 google mail via iPhone mail app hangt
4 foto's verdwenen
5 google calender geen enkele afspraak en geen synchronisatie

Oplossing:

Foto's stonden na en nachtje slapen plots allemaal terug, alsook de mail leek volledig gesynchroniseerd. Vanmorgen enige probleem met google calender, maafr na intensief zoeken, bleek hier het probleem bij google te liggen... "We are currently aware of the new OS4 issue with Google Apps, and are working on a fix. You should be able to connect momentarily when we push out the fix."
Ondertussen hebben ze een fix doorgestuurd en werkt alles terug naar behoren!

Voor zover werkt hij dus terug normaal, maar is precies wel iets trager geworden.
Iphone 3G 8GB geen jailbraik

truckdiver 22-06-10 09:00

IPhone eens resetten
homeknop en powerknop samen indrukken tot de Iphone volledig uit staat.
nadien gewoon terug opzetten.
je verliest hier geen gegevens mee

Iphone3Gs 22-06-10 09:03

Ik heb nog geen problemen gehad met internet dus het ligt niet aan T-Mobile, ik heb juist eindelijk eens goed 3G verbinding. (omgeving Nunspeet) ook de ontvangst is nog steeds de oude dan voor de update naar IOS 4

Ik had alleen 1 klein foutje gemaakt omdat ik voor dat ik de update deed alles naar de fabriekinstellingen heb gedaan, ik dacht dat MobileMe me contacten nog opgeslagen had dit bleek achteraf niet zo te zijn, gelukkig heb ik al mijn contacten netjes opgeslagen in Exel en in me eigen telefoonboekje (waar pen en papier niet goed voor is)

Me Emails van de Exange server van me werk werkt nog steeds perfect en hotmail en MobileMe ook.

St. Elmo 22-06-10 09:09

Ik heb, geloof ik, een bug gevonden in de agenda na het updaten naar iOS4...

Het verwijderen van herhaalde activiteiten lukt niet! (Ik heb veel verjaardagen als een herhaalde activiteit in mijn agenda staan.) Zijn er meer mensen die dit hebben? :confused:

Mar10e13 22-06-10 09:09

Ik had ook problemen met het updaten naar 4.0.
Deed er erg lang over. Halverwege werd gezegd dat ik een nieuwe versie van iTunes moest installeren, terwijl ik die wel had.
hij ging synchroniseren (reservekopie maken enzo), maar dat zag je alleen in iTunes en niet op de Iphone.

Ik zag de optie Folders er even tussen staan, maar nadat de hele update en synchronisatie klaar was en ik alles dus weer had. Had ik deze optie ineens niet meer!
Nog problemen gehad met vastlopen, geprobeerd uit- en aan te zetten, werkte niet.
Vannacht maar gelaten voor wat het was en vanmorgen leek hij het weer normaal te doen.

Heb alleen de optie 'folders' niet. Werkt deze optie niet bij de iPhone 3G? Of moet ik die optie ergens aanzetten?

Bomans 22-06-10 09:12

Die optie kan je nergens aanzetten.
Gewoon het ene icoontje op het andere slepen om een folder aan te maken.

Tuur 22-06-10 09:14

en nog een probleempje bij 4.0 (voor mij iig): Als ik een gesprek heb gehad en het toestel bij mijn hoofd weghaal behoort het scherm zichtbaar te worden zodat je de verbinding kan verbreken. Nu blijft het scherm donker en kan ik geen verbinding verbreken, tenzij de andere dat doet natuurlijk. Uiteraard kan ik het wel verbreken door de sleepbutton in te drukken maar dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ook heb ik dubbele gebeurtenissen in de agenda staan, met name verjaardagen....en als ik deze wil verwijderen en deze heeft 'terugkeerfunctie' oftewel jaarlijkse herhaling kan ik 'm niet verwijderen. Wel kan ik 'm als enkele gebeurtenis verwijderen.

Alvast bedankt voor de reacties........

Mar10e13 22-06-10 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 470179)
Die optie kan je nergens aanzetten.
Gewoon het ene icoontje op het andere slepen om een folder aan te maken.

Oké, thanks. Dacht dat het er automatisch kwam te staan omdat ik las in het bericht over de nieuwe functies: "Eén folder is bij de installatie van iOS 4 standaard al aanwezig: Utilities (in het Nederlands weergegeven als Hulpprogr.) waarin de standaardapplicaties Klok, Dictafoon, Klok, Rekenmachine en Kompas zijn ondergebracht."

Maar goed, handmatig werkt het ook.
En de rest van de probleempjes hebben zich vannacht dus opgelost. Een nachtje rust doet wonderen blijkbaar.

Lente 22-06-10 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 470184)
en nog een probleempje bij 4.0 (voor mij iig): Als ik een gesprek heb gehad en het toestel bij mijn hoofd weghaal behoort het scherm zichtbaar te worden zodat je de verbinding kan verbreken. Nu blijft het scherm donker en kan ik geen verbinding verbreken, tenzij de andere dat doet natuurlijk. Uiteraard kan ik het wel verbreken door de sleepbutton in te drukken maar dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ook heb ik dubbele gebeurtenissen in de agenda staan, met name verjaardagen....en als ik deze wil verwijderen en deze heeft 'terugkeerfunctie' oftewel jaarlijkse herhaling kan ik 'm niet verwijderen. Wel kan ik 'm als enkele gebeurtenis verwijderen.

Alvast bedankt voor de reacties........

Ik wil ook erg graag de dubbele rij verjaardagen verwijderen, heeft iemand tips?!

Fly-away 22-06-10 09:29

Bij missen op de statusbalk de symbolen van locatievoorzieningen en die voor de rotate lock. Hoe kan ik die "aanzetten"?

Bomans 22-06-10 09:30

Als je je agenda opent, (en daarna links boven op agenda's drukken) welke staan er dan aangevinkt?

Als daar 2x verjaardagen staat aangevinkt is dat je probleem.

truckdiver 22-06-10 09:31

is het via 'mobile me' of niet?
zoniet eens kijken bij itunes bij info en daar je gewenste agenda's aanvinken
http://img641.imageshack.us/img641/8...ng2010062d.png
en anders eens bij 'mobile me' online gaan kijken of je agenda's daar niet dubbel staan
http://img576.imageshack.us/img576/2...ng2010062p.png

Tuur 22-06-10 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lente (Bericht 470203)
Ik wil ook erg graag de dubbele rij verjaardagen verwijderen, heeft iemand tips?!


Handmatig op je iPhone verwijderen en dan weer synchen........gaat bij mij goed, alleen jammer dat ik de herhaalgebeurtenissen niet kan verwijderen.....zoals ook een paar anderen, zie topics hierboven.

Bomans 22-06-10 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fly-away (Bericht 470216)
Bij missen op de statusbalk de symbolen van locatievoorzieningen en die voor de rotate lock. Hoe kan ik die "aanzetten"?

Die icoontjes staan er niet standaard. Locatievoorziening is enkel zichtbaar als je een app gebruikt met locatievoorziening (zoals maps)

Rotation lock heb je door 2 maal op de homeknop te drukken (multitasking optie) en naar rechts te "sliden" (daar waar je ipod knoppen ook staan)

Lente 22-06-10 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 470218)
Als je je agenda opent, (en daarna links boven op agenda's drukken) welke staan er dan aangevinkt?

Als daar 2x verjaardagen staat aangevinkt is dat je probleem.

Dat klopt dat had ik ook al gezien en een uitgevinkt. Maar ik had nooit twee verjaardagskalenders en ik wil die ene gewoon verwijderen :( Dat wil dus niet en daarbij zie ik dat ze beide ook niet gelijk zijn (op een of twee verjaardagen na) dus het is een beetje vreemd. Of ik ben gewoon niet goed met dit soort dingen :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 470220)
is het via 'mobile me' of niet?
zoniet eens kijken bij itunes bij info en daar je gewenste agenda's aanvinken
http://img641.imageshack.us/img641/8...ng2010062d.png
en anders eens bij 'mobile me' online gaan kijken of je agenda's daar niet dubbel staan
http://img576.imageshack.us/img576/2...ng2010062p.png

Nee het is niet via Mobile Me, bedankt voor de tip over iTunes. Ik ga vanavond gelijk kijken hoe hij daar aangevinkt staat! Weinig zin om alle verjaardagen handmatig te verwijderen

FlyingNoose 22-06-10 10:00

Mijn geimporteerde afbeeldingen voor als achtergrond te gebruiken zijn ineens serieus van kwaliteit verranderd sinds update? Iemand enig idee?

SilvioD 22-06-10 10:00

Hey Guys (& Girls)
Hebben hier ook problemen met internet verbinding na update OS4. Wij hebben een 3G en een 3GS, beide via het vodafone netwerk. Super irritant. Heb internet al afgestruind maar nergens een oplossing... Alle internetinstellingen waren na de update verdwenen dus die hebben we opnieuw ingevoerd (zonder spelfouten...)

Bomans 22-06-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlyingNoose (Bericht 470301)
Mijn geimporteerde afbeeldingen voor als achtergrond te gebruiken zijn ineens serieus van kwaliteit verranderd sinds update? Iemand enig idee?

Je bent niet alleen
Apple’s iOS 4 Update Is Not Without Its Bugs | Cult of Mac


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.