Updaten en versie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou mijn iphone updaten naar iOS4, maar de backup duurde te lang, zo lang dat iTunes vast liep. Maar, het rare is, nu ineens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten en versie
Ik wou mijn iphone updaten naar iOS4, maar de backup duurde te lang, zo lang dat iTunes vast liep.
Maar, het rare is, nu ineens herkent iTunes de versie van m'n iphone niet meer, achter Software Version staat N/A. Niet geheel wat ik wil uiteraard. Hoe kan ik dit het makkelijkste oplossen? Kan ik dit uberhaupt oplossen? Ik wil graag gewoon updaten, maar dit schiet niet op. Is er anders een andere methode om te updaten? Aangezien iTunes zegt dat de versie "()" is, is er ook geen update beschikbaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je toestel in DFU mode en restore. Waarschijnlijk werkt hij dan weer.
|
|||
|
|||
Ik heb geen restore meer beschikbaar om onduidelijke reden...
Nog iets vaags, om het raarder te maken:
Spoiler
En dat "other" zijn dus gewoon m'n apps, want ik heb er verder niks anders op staan op dit moment. Beetje vervelend. Een volledige reset zou me eigenlijk weinig kunnen schelen, maar dan moet ik wel een kale install kunnen uitvoeren. Goed, ik heb gekozen voor "restore" en dan "restore to latest firmware" Ik hoop dat dit goed gaat. Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-06-10 om 08:16. |
|
|||
|
|||
Ben heel benieuwd... De mijne blijft in die backup hangen. Gisteravond direct na uitkomen begonnen en van ellende na anderhalf uur gestopt. Wist ik veel.
Alles herstart en opnieuw aangesloten en om half twee naar bed gegaan en zo heeft ie de hele nacht aangestaan en was ie nog maar op zeg 10% om 7 uur. Vanavond nog maar eens rondkijken... Hoe is het bij jou gegaan, Firesphere?
|
|||
|
|||
Behalve dat ik na een avond staren naar een groen balkje dat maar niet doorliep, was het volledig schoon installeren geen probleem bij mij.
Ik heb nu wel een ander probleem met iOS4, maar dat is een ander topic. |
Labels |
update ios 4, versie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g versie 3.0 updaten | mennopaaimans | Jailbreak | 2 | 18-01-11 18:28 |
3.0 updaten met de GM versie | El_Diablo | Archief | 11 | 17-06-09 20:31 |
Updaten naar versie 2.02 mislukt | Sabwar | Archief | 1 | 22-09-08 00:45 |
iPhone 1e gen.: iPhone versie 1.1.2. updaten | Aerox | Unlock | 0 | 14-09-08 13:01 |
Updaten versie 1.1.1 | kimmers | Archief | 1 | 14-05-08 00:42 |
|
|