Notities sync met Gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Sinds iOS 4 is het mogelijk om notities te syncen met je Google account, alleen ben ik er nog niet achter waar ik die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Notities sync met Gmail
Hee,
Sinds iOS 4 is het mogelijk om notities te syncen met je Google account, alleen ben ik er nog niet achter waar ik die gesynchroniseerde notities kan vinden (op mijn Google account). Waar moet ik kijken? Ze staan niet in mijn Gmail, agenda of documenten. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze kun je terugvinden in je GMail, bij mij staat er een nieuwe 'Label' genaamd 'Notities / Notes' daar komen ze te staan. Links in het menu onder 'Postvak In, Verzonden berichten etc.'
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Zag 'm nog niet direct staan, moest eerst een nieuwe notitie aannmaken voordat het nieuwe label 'notes' verscheen.
|
|
|||
|
|||
Bij mij geen notities optie
Bij mij is de notities optie niet zichtbaar. Moet ik gmail opnieuw installeren op de iPhone?
Dit zie ik wel: Contacten Agenda's Ingesteld via exchange account en werkt via push.. zou het daar iets mee te maken hebben? Ennuh, werkt dat nou goed die notitie sync? |
Labels |
gmail, ios4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook | thelorrr | iTunes | 0 | 23-05-11 23:35 |
Iphone 3G notities sync Gmail | Overlord | iPhone algemeen | 1 | 09-05-11 05:48 |
Gmail & mac sync | KAY_W_BEE | iPhone algemeen | 2 | 07-03-11 12:48 |
4.1 met gmail, geen notities? | hoii | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 21:48 |
Gmail Calendar Sync Iphone 4 | tom_goteborg | iTunes | 5 | 06-09-10 19:43 |
|
|