geen data meer na upgrade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb inderdaad ook 3G logo in scherm staan MAAR krijg ook de melding dat datacommunicatie niet mogelijk is omdat ik geen data abonnement heb... dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen data meer na upgrade
heb inderdaad ook 3G logo in scherm staan MAAR krijg ook de melding dat datacommunicatie niet mogelijk is omdat ik geen data abonnement heb...
dat heb ik natuurlijk wel en heeft ook altijd goed gewerkt TOT de update gisterenavond naar 4.... heb alle vodafone APN instellingen helaas al gechecked en die zijn goed ingevuld... help !? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welk soort abbo van Vodafone heb je? ( zakelijk of prive?)
Zakelijke verbindingen hebben het volgende nodig: APN: office.vodafone.nl gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone APN: web.vodafone.nl gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone particulieren aansluiting: APN: live.vodafone.com ( let op!!! is .com ipv .NL!!!) gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone Vodafone had of heeft wel een lokale data storing, ivm upgrades. Check nog een keer heel goed naar de APN instellingen. Dit was bij mij ook het probleem. Dit was de oplossing. |
|
|||
|
|||
zakelijk , maar ik denk dat de instelling niet uitmaakt prive / zakelijk
|
|
|||
|
|||
Dit maakt zeker uit. Spreek uit ervaring.
Als je bij vodafone niet aangeeft dat je op de paal: live.vodafone.com of web.vodafone.nl wilt zitten krijg je er ook standaard geen toegang tot. De aanpassing is vaak in 30 minuten verwerkt. Zodra je dit aanvraagt krijg je de opmerking van afdeling data dat er een mogelijkheid bestaat dat je per mb moet betalen omdat per APN andere berekenings manieren zijn. Echter zie je hier nooit een rekening van i.v.m. je abbo. Het is enkel een verplicht juridisch nummertje. Live.vodafone.com = ongeknepen en max snelheid (standaard particulieren lijn) web.vodafone.nl = schijnt ongeknepen te zijn maar altijd gelimiteerd op 1mbit office.vodafone.nl = geknepen en comprimeerd de lijn. Wel is de response tijd sneller maar geknepen op snelheid van 0,5 mbit. (standaard zakelijke lijn) |
|
|||
|
|||
ok dank, maar ik heb nu dus ingevuld live.vodafone.com met een zakelijk abbo.
alles lijkt te werken zoals die ook gisteren deed met de 3 versie.. goed dan ? |
|
|||
|
|||
Als het werkt dan is het goed lijkt mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Geen EDGE/DATA meer na update naar iOS4 | Pruis | Overige providers België | 8 | 04-08-10 21:29 |
Iphone-no-data , nu geen Wi-Fi meer | Maartje1979 | Wi-Fi | 8 | 18-05-10 23:16 |
Na upgrade 2.0.2 geen 3G meer | bababakkus | iPhone algemeen | 7 | 14-09-08 13:35 |
Na upgrade bijna geen functies meer | gjvaneek | Archief | 1 | 03-02-08 16:21 |
|
|