iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62412-ios-4-simlock-plaats-sim-zonder-pin-om-iphone-activeren.html)

Mafketel 23-06-10 09:28

IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren"
 
nou mooie boel ik doe de update IOS4 naar iphone 3g alles gaat goed totdat iphone opnieuw opstart na de update dan krijg ik melding

"SIMLOCK ACTIEF plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren" en hij blijft zeggen dat ie verbonden is met itunes ook als dat niet zo is. op de pc in itunes krijg ik melding dat de iphone gelockt is met een sim met pincode installeer een nieuwe itunes om telefoon te unlocken. Maar dat is toch raar pff ik denk dan dat alles van me iphone weg is en dat wil ik toch graag voorkomen

maakt niet uit wat ik doe hij blijft hierop terug komen uitzetten en dan aan werkt niet harde reboot onmogelijk en via itunes terug naar fabrieks instellingen onmogelijk die optie is er gewoon niet het zit gewoon muur vast!

net opnieuw toch maar itunes op nieuw gedownload en herstellen gekozen maar probleem blijft onveranderd. ik denk dat ik itunes eers compleet moet verwijderen maar omdat ik dan denk ik alles kwijt ben wacht ik daar mooi nog poosje mee misschien komt er oplossing.

Oplossing: ik heb sim in andere telefoon gedaan daar pin terug gezet naar 0000 en toen weer in iphone en het werkte!!

Chief 24-06-10 10:56

Bij werkte deze optie niet. Ik heb mijn SIM in een andere telefoon gezdaan en de pin/beveiliging eraf gehaald. Vervolgens weer in de Iphone en toen kon ik eindelijk mijn tel. restoren. Wat en gezeik zeg.

Mafketel 24-06-10 11:07

Ja idd gezeik gisteravond nog de iPhone van me vrouw gedaan zelfde melding
Ik snap niet dat ios4 voor zoveel problemen zorgt je zou toch mogen verwachten dat dit enorm getest is bij Apple!!!

TsevenT 26-06-10 17:39

Bij mij werkt dat helaas dus niet... ik heb een originele 3GS zonder jailbreak oid en met het originele meegeleverde T_Mobile kaartje kan ik na de restore niet meer in de iPhone. Wat nu ?!

mauricebaur 29-06-10 19:04

ik heb hetzelfde probleem alleen heb ik ook nog eens geen orginele t-mobile simkaart, maar een ben kaartje.

mijn iphone was eerst gejailbeakt en unlockt met 3.1.2
toen update naar 4 gedaan omdat daar een unlock voor was met ultrasnow 0.93
dikke **** dus nu hang ik vast in de activatie mode hij accepteert iig geen nl t-mobile kaartjes prepaid en abonnement niet.

ik weet het niet meer wie kan mij helpen???

kan het zijn dat mijn iphone uit een ander land komt en dat ik dan van dat land een t-mobile kaartje nodig heb om hem te kunnen activeren????:confused:

danielle83 06-07-10 18:46

Same here, net via marktplaats een iphone gekocht. Doe mijn sim erin en krijg dezelfde melding:eek:

mauricebaur 07-07-10 15:30

hij is inmiddels geactiveerd, ben er achter gekomen dat het een duitse iphone is.
heb een prepaid uit duitsland gehaald en kon hem daarmee activeren.

nu maar wachten dat er een jailbreak of unlock komt voor ios 4


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.