iPhone opgestuurd.

iPhone opgestuurd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week woensdag heb ik mijn iPhone ter reparatie aangeboden bij de PhoneHouse. Ik ben volledig verzekerd via LifeLine Insurance en deze hebben mijn claim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 June 2010, 12:21
dannyhtek's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 9 May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Send a message via twitter to dannyhtek
Standaard iPhone opgestuurd.

Vorige week woensdag heb ik mijn iPhone ter reparatie aangeboden bij de PhoneHouse.
Ik ben volledig verzekerd via LifeLine Insurance en deze hebben mijn claim ook goedgekeurd.

De iPhone bevat waterschade (deze is in de vijver gevallen) en is nu in handen van Dynafix externe reparatie dienst. De status van mijn reparatie geeft echter al 6 dagen hetzelfde aan namelijk "Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 17-6-2010 9:24:58"

Zojuist maar even contact gezocht met Dynafix customer care. Deze wisten mij te vertellen dat er onlangs aan de iPhone wordt gewerkt en dat, als er sprake zou zijn van vochtschade, deze niet meer te herstellen is.
Nu vind ik het vrij frapant dat een onderzoek 2 tot 3 weken duurt als er waterschade in het spel is, dit moet je toch zo kunnen opmerken als 'expert-zijnde'?

Ik heb ook gelijk contact opgenomen met LifeLine Insurance en kreeg te horen dat ik hoe dan ook, een iPhone terug zou krijgen.

Nu is mijn vraag of iemand al ervaringen heeft gehad met, "Waterschade/vochtschade & LifeLine verzekeringen & Dynafix"

Zoja, hoelang heeft het dan geduurd voordat jij een nieuw toestel kreeg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23 June 2010, 12:33
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 February 2010
Berichten: 47
Standaard

Zolang het process bij die verzekerings en reparatie mensen voorbij is is het een kwestie van opsturen.

Ik had dan geen iPhone toen der tijd maar wel een verzekering bij hun. Duurde volgens mij rond een maand. Het moment dat ze zeiden dat ik een nieuwe kreeg en werd besteld en dat ie binnen was was volgens mij 2 weken.
Het kan wel even duren, misschien had ik mazzel en was dit snel
  #3  
Oud 23 June 2010, 12:44
dannyhtek's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 9 May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Send a message via twitter to dannyhtek
Standaard

afwachten dus
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone opgestuurd voor reparatie: AFGEKEURD! iKnidreeg iPhone algemeen 17 10 June 2009 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.