//

iPhone 3G blijft opstarten maar komt niet verder

iPhone 3G blijft opstarten maar komt niet verder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een geunlockte iPhone 3G van de verdrinkingsdood gered. Het apparaat heeft het een tijd lang goed gedaan na het scherm te hebben vervangen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 22:39
JoPo JoPo is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Zutphen
Berichten: 7
Standaard iPhone 3G blijft opstarten maar komt niet verder

Ik heb een geunlockte iPhone 3G van de verdrinkingsdood gered. Het apparaat heeft het een tijd lang goed gedaan na het scherm te hebben vervangen. Na een update naar 3.2 start hij op en verschijnen er allerlei witte strepen op het scherm. Vanaf dat moment is het niet meer goed gekomen.

Heb vandaag een poging gedaan om 4.0 te installeren. Dat ging zonder problemen. De witte strepen zijn verdwenen, maar hij blijft in een lus zitten bij het opstarten.

Wat kan er (ooit) mis gegaan zijn? Iemand enig idee?
En hoe dit op te lossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 00:44
dropjerob dropjerob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

heb je al een oplossing gevonden? ik heb dit probleem nu ook *****zooi
  #3  
Oud 24-06-10, 09:28
JoPo JoPo is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Zutphen
Berichten: 7
Standaard Nog geen oplossing

Helaas niet. Ik vermoed zelf dat het iets met de Baseband te maken heeft.
Omdat ik een prepaid account zonder data heb, moet ik Edge kunnen uitschakelen. Anders is binnen no-time het beltegoed verdwenen. Omdat in de achtergrond toch allerlei data verbindingen tot stand gebracht schijnen te worden. Een Jailbreak is dan noodzakelijk omdat ik via Boss Prefs, Edge kan uitschakelen.
Ik denk dat daar iets is fout gegaan.
Reageren

Labels
iphone 3g, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch komt niet verder dan Apple Logo! Raul1997 Archief 1 14-11-10 19:59
iPhone blijft hangen bij opstarten, software restore helpt niet MrFCUUnknown Archief 8 31-10-09 11:52
iPhone 2G , ik kom maar niet verder met unlocken en jailbreaken Data Unlock [archief] 8 01-03-09 19:37
sorry heb hafl antwoord gevonden maar verder kon ik het zelf niet vinde GreatfunnyDirk Archief 1 27-11-08 22:15
Apple Iphone Firmare 1.1.4 komt niet verder dan Singleuser boot Hamza Archief 3 21-09-08 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.