iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62611-tijdens-bellen-ios4-crash-complete-reset.html)

bertveld 19-10-11 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertveld (Bericht 652523)
Het is bijna ongelofelijk maar, ook ik heb vandaag al 4x een langer gesprek dan 5 min. kunnen voeren! nl.21, 8, 9 en 7 min.:) ik heb dit echt nog niet meegemaakt vanaf het moment dat ik hem heb! Daarbij had ik op dat moment ook nog 10 programmaatjes geopend. Hij is dus duidelijk stabieler geworden met OS 4.3!

Dit geeft toch wel weer hoop:), maar even niet terug naar de winkel dan.

Zo gauw als ik weer een spontane reboot krijg, meld ik mij weer!

groeten,

Bert

Helaas, het was toch weer zover en heb besloten de 3GS naar de winkel te sturen voor reparatie. Inmiddels een nieuwe retour gekregen en geen enkel probleem meer!

Na een aantal maanden zonder problemen mijn toestel doorgegeven aan een collega en voor mij een nieuwe Iphone 4 8GB genomen. Deze geeft tot nu toe geen problemen meer.

Ben nu een tevreden gebruiker (geworden).

Bert

nu nog even jailbreaken.:d

GBouma 12-12-11 19:57

Ik heb dit probleem al sinds oktober bij de installatie van 4.0.1. en ben radeloos! Ben al 7x bij TMobile, waar het apparaat gekocht is, geweest. En ik ga deze week voor de 8ste keer! De helpdesk in Maastricht, en zelfs in Ameika, konden me niet helpen. Heb 5.0.1 geïnstalleerd, een gloednieuwe iphone 3Gs gekregen, de nieuwste sim-card van KPN geïnstalleerd, alle instellingen nog eens laten controleren. En niets helpt! werkelijk ieder telefoontje wordt afgebroken. Deze week koop ik een Galaxy. Voor mij nooit weer een
Apple!!

jmoonen 12-12-11 20:14

1 Bijlage(n)
Een oplossing is er wel maar je moet zelf even (software matig) knutselen.

Je moet het bestand mobilewatchdog in /System/Library/SystemConfiguration/mobilewatchdog.bundle/ vervangen je zult daarna geen crash mee krijgen.

Je moet zorgen dat je met iExplorer of via SSH in je iPhone komt, je gaat naar de directory /System/Library/SystemConfiguration/mobilewatchdog.bundle/ en daarin vind je een mobilewatchdog bestand. Dit bestand even backuppen en daarna overschrijven met deze mobilewatchdog [zie bijlage, downloaden en uitpakken] niet vergeten te checken dat hij een chmod 755 heeft. Dan je iPhone rebooten en begin dan nog maar eens met bellen :)

ucsdcom 13-12-11 17:58

Het blijft vreemd te horen dat Apple nog steeds toesteleigenaren met deze problemen laat zitten, terwijl het op te lossen is in de software.

jmoonen 14-12-11 09:27

Sinds wanneer geeft Apple zijn fouten toe ?. Ik had mijn 3GS nét toen de 4.x update uitkwam en dus mijn iPhone crashte tijdens het bellen. Gezien ik hem zakelijk gebruik ben ik overgestapt op HTC en nu na 1 jaar durf ik de 4S aan. Mijn 3GS heb ik zelf gerepareerd door het vervangen van de mobilewatchdog en daar loopt de vrouw nu mee rond want Apple geeft het nog steeds niet toe. Als ik die bel zeggen ze dat ik de enige ben met dit probleem.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.