iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62611-tijdens-bellen-ios4-crash-complete-reset.html)

MCNO 24-06-10 14:29

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!
 
Tot nu toe werkte de IOS4 bij mij zonder problemen; bellen, mailen apps, alles ok.

Maar vandaag was in in een belangrijk gesprek en valt m'n Iphone 3GS compleet uit!
Dacht eerst dat de verbinding weg was gevallen, maar zag nog net het appeltje in beeld en toen was ie weer normaal.

Veel van de andere problemen van anderen verwees ik door naar oorzaak jailbrake/unlock maar mijn Iphone 3GS is nog in maagdelijke staat.

Meen me niet te kunnen herinneren OOIT zoiets bij andere FW óf Iphone te hebben gehad(?)

Meer mensen met bel problemen met een niet-ge-jailbrakte Iphone?

mvvessem 24-06-10 16:47

Ik heb met een 3GS 16G dezelfde ervaring. Nu al 2 keer. Op internet vond ik vandaag een forum waar er al meer van dergelijke opmerkingen waren. Iemand had het vermoeden dat het met de multi-tasking te maken had. Hij had apps zonder IOS4 ondersteuning uitgeschakeld en daarna heeft hij het probleem nog niet ervaren. Daarvoor na 5min. bellen continu.

bassieapple 29-06-10 10:43

Bij mij hetzelfde probleem na upgrade 4.0
Regelmatig reboot tijdens het bellen!

this is bad!

MCNO 29-06-10 13:02

Nog maar 1x gehad, tot nu toe (klopperdeklop)

ejong 30-06-10 08:54

Bij mijn 3GS ook al twee keer meegemaakt..........

MCNO 02-07-10 10:25

Gisteren zéér belangrijke telefoontjes, maar liefst 4x crash - appeltje!

Had het vermoeden dat het aan een app ligt, ANWB file nieuws, die wellicht nog op de achtergrond draaide, maar zou normaliter na herstart uit moeten zijn.

Vreemd, maar zeer irritant!

bassieapple 02-07-10 12:18

Op de support pagina van apple:

Apple - Support - Discussions - iOS4 update - now iPhone now reboots ...

Volgens mij zijn we niet de enige met dit probleem!

Murgen 06-07-10 13:12

Nu tweede keer na upgrade. Vanilla iPhone en geen rare zaken.

rad911 11-07-10 09:44

Hier hetzelfde probleem. Alles fabrieksorigineel. Vreemd is dat ik het alleen heb als ik thuis bel, op de zaak en in de auto nooit gebeurd (afkloppen). Zeer irritant.
Wat is het verschil tussen thuis en elders? Heb het met Wi-Fi uit geprobeerd, ook dan crashes. Nu al 7x in 1 week.

Dragon 11-07-10 10:00

Had dit probleem bij 3.1.2. Bij veel gesprekken viel hij gewoon uit en deed een reboot.

Hij gaf bv aan dat ik nog 80% accu over had maar na de reboot gaf hij juist aan dat ik maar 10% had?? Sloot ik mijn iPhone daarna aan op de voeding sprong hij gewoon ongeveer naar 55-65%. Dit gebeurde niet 1 keer maar een paar keer per dag. Heb hem zelfs een keer hersteld maar het probleem bleef gewoon.

Hierna heb ik hem een keer helemaal leeg laten lopen daarna gewoon een hele dag aan de voeding/Mac gehangen en weg was het probleem.

Denk dat dit te maken had met dat de iPhone de registratie van de batterij duur niet meer goed kon bepalen.

Nu zie ik dat jullie alle de 3GS hebben waarbij bij de nieuwe update je de duur van je batterij in percentages kan zijn.
Dit kan dus ook hiermee te maken hebben.

Zou even de batterij percentages eens in de gaten houden. Vooral met Wi-Fi aan.

Just my 2 cents.

Casartelli 13-07-10 11:06

Ik heb dit probleem ook!

Hier staan ook al meer dan 30 pagina's over dit probleem. Erg irritant.

Apple - Support - Discussions - iOS4 update - now iPhone now reboots ...

Murgen 13-07-10 11:37

Gisteren de derde reboot. Gelukkig worden steeds meer applicaties geupdate naar os4. Ik ga er nog steeds vanuit dat het een memory allocatie probleem is.

Herta 15-07-10 18:09

Iphone valt uit tijdens gesprek
 
Ook ik heb een standaard iphone 3GS waarbij sinds de update naar OS4 de telefoon vaak tijdens een gesprek uitvalt. (zeer irritant).

Hopelijk komt hiervoor snel een update in het systeem.

rico67 15-07-10 19:08

Is er reeds een oplossing voor dit probleem? Bij mij sinds deze week al paar keer voorgekomen...

iScorpio 15-07-10 19:11

Ik heb het niet tijdens een gesprek meegemaakt maar wel bij het updaten van iTunes apps. Heb zodoende al 3x een spontane reboot gehad.

Murgen 15-07-10 19:57

ik heb uitgedokterd hoe ik applicaties kan afsluiten en probeer nu zo weinig mogelijk in de taskbar open te hebben (2 x home). Als het helpt meld ik me wel weer.

Casartelli 16-07-10 12:50

Erg irritant. Bij Hi moet ik gemiddeld 10 minuten wachten, maar ik kom nooit verder dan 7 minuten omdat ie dan steeds reboot.

Ook als ik alle applicaties afsluit!

Harley4 16-07-10 21:10

Iemand al een oplossing? Valt niet langer te bellen dan 5 a 6 minuten, dan volgt een reboot. Niet soms, maar elke keer weer.

freb 18-07-10 09:09

Na update OS 4.0 en 4.01, loopt mijn iPhone ook vast tijdens langere telefoongesprekken, krijg dan het appletje inbeeld en na een minuut doet hij het weer. Total restore en reset al geprobeerd maar helpt niet. Heeft iemand een oplossing???

MCNO 18-07-10 09:47

Op het genoemde Apple forum staat een mogelijke work a round: als je lang belt (!) speaker gebruiker en/of alle apps steeds uitschakelen.

Ik had hoop dat dit stiekum ook in 4.01 opgelost zou zijn, helaas.

Ik overweeg sterk om terug te gaan naar v3.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.