Bluetooth geeft geen stemgeluid door discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Heb een 3GS nadat mijn 3G niet tegen een baantje in het zwembad bleek te kunnen ): Maar dat terzijde. Voorheen had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth geeft geen stemgeluid door
Beste allemaal,
Heb een 3GS nadat mijn 3G niet tegen een baantje in het zwembad bleek te kunnen ): Maar dat terzijde. Voorheen had ik geen problemen met mijn Jabra Stone bluetooth headset. Nu krijg ik wel muziek en systeemgeluiden door maar geen stemgeluid of beltoetstonen. Heb de iphone al herstelt/gewist naar fabrieksinstellingen... zonder resultaat. Iemand een idee? Jabra support snapt er niets van. Groet, Jasper. Laatst gewijzigd door nazjas; 27-06-10 om 17:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Na update 3.0 geen Wi-Fi en geen bluetooth | Xaviour | Wi-Fi | 2 | 29-06-09 16:10 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
|
|