FaceTime uitproberen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Installeer ChatRoulette? ghaha....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installeer ChatRoulette?
ghaha. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Dat My3G, waar schaf je dat precies aan? |
|
|||
|
|||
Wordt er nou voor het opstarten van facetime 21 cent in rekening gebracht per gesprek?
nvm: lees net dat er slechts eenmalig 21 cent in rekening wordt gebracht |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Enkele weken geleden liet ik mijn nummer achter op dit forum en ik werd door iedereen gebeld voor facetime! Was geweldig, voel je vrij om me te bellen.
0624961351 |
|
|||
|
|||
FaceTime ziet er wel heel erg gaaf uit zeg!
|
|
|||
|
|||
Kun je ook gelijk Facetimen zonder eerst te bellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Onlangs was ik voor mijn werk in Tokyo en ik had een facetime gesprek met een collega in Eindhoven. Superkwaliteit, vloeiende beelden en helemaal gratis.
Ik ben zeer tevreden over Facetime! |
|
|||
|
|||
FaceTime heb ik eigenlijk nog niet echt gebruikt
|
|
|||
|
|||
Nou net maar met een Amerikaan wezen praten. Eentje uit Ohio. Kende hem niet dus gewoon maar de camera op televisie gericht en gewoon wat gepraat. Was nog een beetje zenuwachtig ook... versprak me aantal keer (hele stomme fouten zoals iets in het Nederlands zeggen terwijl je het in het Engels wou zeggen)
Maar hij moest wel lachen om de televisie |
|
|||
|
|||
een vraag ...
kun je met facetime ook naar niet iphone gebruikers bellen? |
|
||||
|
||||
Nee, dat kan (nog) niet.
|
|
|||
|
|||
okéé , bedankt , zou wel handig zijn , om voor weinig geld ( gratis ) te bellen naar vrienden met bv een oude samsung of nokia
|
|
|||
|
|||
Heb 't gisteravond uitgeprobeerd met een vriend van mij, verbaasde me echt hoe het werkte en verliep.. vond het gaaf!
Zeker vanavond weer een keer bijkletsen haha!
|
|||
|
|||
Ik kan alleen met FaceTime bellen Wi-Fi moet je FaceTime activeren? Kan het nergens vinden voor 3G ?
|
|
|||
|
|||
Hey zou ook graag eens proberen stuur me pm
|
|
|||
|
|||
Vraagje, moet je dan op 3g netwerk zitten om te kunnen facetimen?
Of kan dat ook op het 2g netwerk? Ik heb namelijk een Iphone 4 en mijn ventje een HTC.... normaal kan hij met zijn HTC ook factimen... Maar om de één of andere reden lukt het ons niet om met elkaar te facetimen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Facetime | controleur | iPhone Apps | 2 | 04-03-11 15:10 |
FaceTime | pancu007 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 23:43 |
facetime | iDavid | iPhone algemeen | 6 | 07-09-10 17:15 |
Facetime | wwspiderbig | iPhone algemeen | 4 | 01-08-10 13:24 |
|
|