Wit scherm iPhone HELP! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Vanavond ging de software van mijn iPhone 3G naar iOS4 niet goed, om een bizarre reden. Als ik mijn iPhone nu opstart komt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wit scherm iPhone HELP!
Goedenavond,
Vanavond ging de software van mijn iPhone 3G naar iOS4 niet goed, om een bizarre reden. Als ik mijn iPhone nu opstart komt het Apple logo wel in het beeld maar naar enige tijd gaat het scherm op een wit vlak en kan ik verder niks doen. Aan iTunes verbinden helpt niet ook resetten werkt niet. Wat kan ik doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vind iTunes hem totaal niet meer? Hard reset al gedaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Home button inhouden tesamen met de aan/uitzet knop. En gewoon wachten tot hij opnieuw opstart. Heel even zoeken naar gelijkaardige problemen.
|
|
|||
|
|||
Nee doet het ook niet, jammer genoeg.
|
|
|||
|
|||
iPhone resetten en de home button inhouden. Terwijl hij gelinkt is met iTunes.
Probeer dit eens. Good luck. |
|
|||
|
|||
Hij pakt hem wel via iTunes maar zodra hij de iPhone op herstel gaat voorbereiden wordt het scherm wit.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een andere iOS erop te installeren. Niet de 4.0
Misschien is de 4.0 niet correct gedownload. Wees er dus zeker van dat je de juiste installeert via iTunes zelf. Je kan je iOS zelf bepalen door SHIFT-Linkermuisklik(of rechter) op de hetstel knop te drukken. ( correct me if im wrong ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Keep me up to date!
|
|
|||
|
|||
jammer fout 1050..
|
|
|||
|
|||
Van welke naar welke iOS was je nu aant upgraden?
Gebruik je de laatste versie van iTunes? Heb je hem unlocked? gejailbreaked? |
|
|||
|
|||
naar 3.1.2. En ja nieuwste versie van iTunes. En ja geunlocked.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een herstel, zonder update van iOS, gewoonweg dezelfde OS instaleren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm :S. Geen idee dan :S
|
|
|||
|
|||
Hartelijk bedankt in ieder geval!
|
|
||||
|
||||
Dit werkt niet gegarandeerd, maar lost veel problemen op. Laat de batterij leeglopen. En dan aan iTunes koppelen en de powerknop indrukken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone laten vallen, nu wit scherm. | calvinbenik | iPhone algemeen | 5 | 09-08-10 17:41 |
iPhone 3GS krijgt wit scherm. | Niejo | iPhone algemeen | 10 | 01-06-10 22:27 |
Iphone 2G - Wit scherm | IphoneHL | iPhone algemeen | 1 | 22-02-10 16:41 |
Wit scherm op mijn iphone! HELP! | Rubske | Archief | 3 | 03-01-09 22:50 |
|
|