//

Bluetooth iphone 4?

Bluetooth iphone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb daarnet enkele dingetjes gedaan en getest maar via bluetooth wat doen lukt me dus tot nu toe niet. Ik heb eerst de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 02:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Bluetooth iphone 4?

Ik heb daarnet enkele dingetjes gedaan en getest maar via bluetooth wat doen lukt me dus tot nu toe niet.

Ik heb eerst de iphone 4 m'n 3gs bluetooth laten vinden en omgekeerd uiteraard ook maar dat lukt gewoonweg niet, snap ik echt niet dat een iphone een andere iphone via bluetooth niet wil vinden?


Mijn andere probleem is het me wel gelukt is via m'n laptop die ik nog maar een paar maand geleden heb gekocht maar deze heeft maar 2 zaken geinstalleerd inplaats van alle 3? Het stuurprogramma ofzo was niet gelukt of niet geinstalleerd ofzo of niet gevonden, tis iets in deze richting allesisn .

Zijn er voor deze 2 zaken oplossingen ofzo voor of doe ik wat verkeerds?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 11:25
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Je kan niks verzenden via Bluetooth vanwege de iTunes auteursrechten.
Met jailbreak wel.
  #3  
Oud 03-07-10, 13:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Je kan niks verzenden via Bluetooth vanwege de iTunes auteursrechten.
Met jailbreak wel.
Ik mag wel een enorme iphone fan zijn maar dit vindk wel een beetje lachwekkend, zelfs met een toestelleke van 39 euro kan je via bluetooth verzenden.

Ik zal precies toch eens een jailbreak moeten doen maar die is meende ik er nog niet voor de iphone 4?

Ik moet wel zeggen dat voor de mensen die mobile vikings hebben je met deze geluk hebt; met bluetooth gaat het dus niet zonder jailbreak maar je kan ze gewoon zo doorsturen en het gaat niet van je geld af maar van je 1gb data en veel verbruik is er niet aan.

Welke is de laatste jailbreak voor de iphone 3gs? Want heb der wel wat schrik voor om zoiets te doen en als die bij de iphone 4 er al zou zijn, men mag me hier altijd zeggen het waar en het hoe .
  #4  
Oud 03-07-10, 14:14
casiej's schermafbeelding
casiej casiej is offline
• iOS 6.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Westland
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik mag wel een enorme iphone fan zijn maar dit vindk wel een beetje lachwekkend, zelfs met een toestelleke van 39 euro kan je via bluetooth verzenden.

Ik zal precies toch eens een jailbreak moeten doen maar die is meende ik er nog niet voor de iphone 4?

Ik moet wel zeggen dat voor de mensen die mobile vikings hebben je met deze geluk hebt; met bluetooth gaat het dus niet zonder jailbreak maar je kan ze gewoon zo doorsturen en het gaat niet van je geld af maar van je 1gb data en veel verbruik is er niet aan.

Welke is de laatste jailbreak voor de iphone 3gs? Want heb der wel wat schrik voor om zoiets te doen en als die bij de iphone 4 er al zou zijn, men mag me hier altijd zeggen het waar en het hoe .
Voor de iphone 4 is nog geen jailbreak en dat gaat als het zo door gaat nog wel even duren (er is al wel een lek gevonden)

voor de 3gs is wel een jailbreak
3.1.3 kan je jailbreaken met spirit
4.0 kan je jailbreaken door een custom firmware (alleen oude bootrom)

maar het nadeel is van 4.0 is dat (mischien) ibluenova niet meer werkt
  #5  
Oud 03-07-10, 16:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casiej Bekijk bericht
Voor de iphone 4 is nog geen jailbreak en dat gaat als het zo door gaat nog wel even duren (er is al wel een lek gevonden)

voor de 3gs is wel een jailbreak
3.1.3 kan je jailbreaken met spirit
4.0 kan je jailbreaken door een custom firmware (alleen oude bootrom)

maar het nadeel is van 4.0 is dat (mischien) ibluenova niet meer werkt
Dan gaak er toch maar afblijven.
Bluetooth gebruik ik toch in feite nooit echt dusja.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 12:30
Iphone bluetooth alo-b Ontwikkelen voor iOS 8 09-10-08 19:11
Bluetooth en 2g iphone stefsegers iPhone algemeen 6 22-09-08 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.