Beperking instellen voor kind discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een zoontje van 2 en hij is helemaal gek van mijn Iphone. Hij mag er mee spelen, maar ik wil voorkomen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperking instellen voor kind
Hallo,
Ik heb een zoontje van 2 en hij is helemaal gek van mijn Iphone. Hij mag er mee spelen, maar ik wil voorkomen dat hij per ongeluk iemaand gaat bellen. Kan ik op mijn Iphone de tefefoonfuntie tijdelijk uitschakelen. Of wellicht een persoonlijk profiel maken met kinder applicaties? Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het is wel een duur speeltje voor zon klein ventje, maar als je hem in vliegtuigmodus zet, kan het volgens mij.
maar dan ben je ook niet meer bereikbaar volgens mij.omdat ie Wi-Fi en je provider uitzet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach ja, mijn zoontje doet er best voorzichtig mee. Dus onder toezicht mag het. Bedankt voor deze snelle oplossing! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorzieningen voor mensen met een beperking op de iPhone | Hoton | iPhone algemeen | 1 | 11-07-09 01:50 |
zo blij als een kind | reptille | iPhone algemeen | 5 | 30-06-09 22:39 |
Beperking code | Gielk | iPhone algemeen | 0 | 15-06-09 15:41 |
|
|