[iPhone 4] Cameraproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb sinds een paar dagen een probleem met de camera van de iPhone 4 (toen hij net uit de doos kwam, werkte het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 4] Cameraproblemen
Hey,
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met de camera van de iPhone 4 (toen hij net uit de doos kwam, werkte het nog wel..): In eerste instantie doet hij het nog, maar als ik van de rear-facing camera naar de front-facing (/FaceTime) camera switch, bevriest het beeld een tijdje, om na een aantal seconde (5-10) een ander stil beeld te geven, maar hij switcht dus niet naar de front-facing camera. Heeft iemand anders dit probleem ook? Hoe heb jij het opgelost? Ik ga zo even mijn telefoon herstellen, en kijken of dat het probleem oplost. /Alessandro
iPhone 4, 32GB/Zwart/UK & MacBook Pro 15", 2.66GHz Intel C2D, Mid '09. Laatst gewijzigd door 0187152; 05-07-10 om 23:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zelf heb er geen last van.
Hopelijk lost een herstel het voor jou op. |
|
|||
|
|||
Sjongejonge. Net 3x geprobeerd te restoren via iTunes; telkens foutmelding 1004. Toen maar via Xcode geprobeerd, daar ging het gelukkig de eerste keer goed.
Maar.. mijn front-cam doet het nog steeds niet. |
|
|||
|
|||
Vreemd, net het ook eens geprobeerd en ik heb nergens last van met het wisselen tussen de 2 camera's...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|