help hij start niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 2g 3.1.3 gejailbreakt (al een tijd terug) maar nu doet hij het niet meer ik heel de tijd een apple logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help hij start niet meer
ik heb een iphone 2g 3.1.3 gejailbreakt (al een tijd terug)
maar nu doet hij het niet meer ik heel de tijd een apple logo inbeeld en afentoe restart ie vanzelf en als ik hem wil restoren via iTunes krijg ik niet eens in beeld dat hij is aangesloten (hij is aangesloten via het kabeltje) kan iemand mij aub helpen groetjes, Wes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niemand een oplossing??
|
|
|||
|
|||
binnen 10 min een reactie verwachten is beetje optimistisch denk ik hoor
probeer dfu mode eens of een harde reset |
|
|||
|
|||
ja ik heb hem nu in dfu mode
maar ik ga hem niet updaten is er een manier om het niet te updaten maar we te herstellen Laatst gewijzigd door westar; 09-07-10 om 13:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iphone gevallen nu laad hij niet meer! | apler | iPhone algemeen | 9 | 22-03-10 09:42 |
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken | martijnheijmans | Jailbreak | 8 | 09-08-09 14:24 |
iPhone: Tijdens Quickpwn laadt hij niet meer | dav0rr | Jailbreak | 0 | 05-01-09 23:18 |
Iphonescherm gebroken en hij werkt niet meer | Kingfinity | iPhone algemeen | 1 | 18-09-08 12:50 |
|
|