Kaduk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was blij, een collega van mij liet zien kijk 4.0 ! ik dacht net wow ! updatuh !! Eenmaal aan de update. Fout.. Herstel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kaduk?
Ik was blij, een collega van mij liet zien kijk 4.0 ! ik dacht net wow ! updatuh !!
Eenmaal aan de update. Fout.. Herstel modus... Daarna bleef hij hangen ik d8 ! Hard reset ken ik ook wel. Hij blijft gewoon hangen in recovery modus.. Iemand ideeen ? Edit 1: (17:30) PS windows ziet hem wel (Iphone (Recovery Mode) iTunes niet.. Edit 2: (17.33) Na een hard reboot zie ik even opstart scherm (appeltje) dan itunes en usbkabel logotjes. Edit 3: (17.38) Beetje rare zinsopbouwen sorry. Maar ben iemand van hak op de tak . En hij werkt nie gr bert Laatst gewijzigd door Bertjuh070; 16-07-10 om 18:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik iReb of TinyUmbrella en klik dan op Fix Recovery Mode Loop of Kick Out Of Recovery.
|
|||
|
|||
Ik heb gegoogled ga het een en ander proberen mocht dit lukken laat ik het jullie weten.
|
|
||||
|
||||
Ik zou TinyUmbrella proberen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPHONE 1 uur oud KADUK !! usb niet herkend tijdens updaten naar 3.0 | robertpaul | iPhone algemeen | 5 | 21-07-09 09:21 |
|
|