//

iPhone 3Gs

iPhone 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, 2,5 weken geleden heb ik mijn iPhone 3Gs met 2-jarig abonnement van T-mobile op laten sturen. Ik heb mijn toestel opgestuurd via The Phone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-10, 16:07
Jasper502 Jasper502 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 8
Standaard iPhone 3Gs

Hallo,

2,5 weken geleden heb ik mijn iPhone 3Gs met 2-jarig abonnement van T-mobile op laten sturen.

Ik heb mijn toestel opgestuurd via The Phone House (waar ik m'n iPhone gekocht heb). Nu kijk ik naar de reparatiestatus op T-mobile.nl maar daar is niets bekend van de reparatie, ook op de site van The Phone House kijk ik bij reparatie status maar daar is niets gevonden zegt de Track en Trace.

Nu zijn mijn vragen:

Waar is mijn toestel heen gestuurd?
Wanneer kan ik hem terug verwachten?

Bvd Jasper

Ohja en bij The Phone House ( met die reclame van dat hondje en die vrouw met ''altijd een hoogwaardig leentoestel'', hadden ze niet eens een leentoestel voor me! Ik moest zelf maar voor een toestel zorgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 13:26
Jasper502 Jasper502 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 8
Standaard

Iemand een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 10:09
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.