Navigeren zonder bereikbaar te zijn? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Als ik aan het navigeren van met mijn tom tom van iphone, zou ik graag niet bereikbaar zijn. want als er dan iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigeren zonder bereikbaar te zijn?
Beste,
Als ik aan het navigeren van met mijn tom tom van iphone, zou ik graag niet bereikbaar zijn. want als er dan iemand een sms stuurt of mij belt word mijn hele programma afgesloten.. Iemand een ideetje hoe dit kan afzetten? Ik heb het met vliegtuigmodus al geprobeerd, maar dan kan ik geen gps ontvangst ontvangen.. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
filmrol niet bereikbaar | rhvanloenen | Muziek, foto & video | 5 | 31-05-11 23:09 |
Niet meer bereikbaar na update | Powerslave | iPhone algemeen | 2 | 02-05-11 18:13 |
Alle iDevices: website GreenPois0n niet bereikbaar | AlonzoMusic | Jailbreak | 12 | 12-02-11 23:52 |
België: Iphone proximus soms bereikbaar ?!? | christoffnc | Overige providers België | 13 | 24-05-10 23:36 |
iPhone 1e gen.: Niet mobiel bereikbaar. | RioolDokter | Unlock | 7 | 29-08-08 23:50 |
|
|