iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/65385-synchroniseren-iphone-3gs-duurt-enorm-lang.html)

thirs. 24-07-10 19:02

Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang
 
Hallo!

Ik heb net eindelijk m'n iPhone 3GS ontvangen, en nu had ik via de iTunes store op m'n PC een aantal App's gedownload. Deze wou ik erop zetten, maar over 1 gewone App deed ie al enorm lang over. Nu heb ik een tijdje terug iets gelezen over een bepaalde instelling verzetten maar weet even niet meer wat dit was.

Iemand die me raad kan geven?

pieter6661 01-08-10 09:50

Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn

ButcherJF 01-08-10 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieter6661 (Bericht 508934)
Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn

Als er 'via iTunes' had gestaan in plaats van 'via via', had je wellicht ondersteuning gekregen. Nu heb ik toch sterk het vermoeden dat het gaat om illegaal verkregen apps. En daarvoor kun je een berisping oplopen op iPc.

apotheosis 01-08-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieter6661 (Bericht 508934)
Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn

ja man, ik begin daar gewoon niet aan en zeker niet bij de iphone, er zijn zo alveel klodderij mee.
Ik ben zelf geen heilige, ik doe ook wel zaken die in feite ook via via zijn maar dat zijn zaken waar ik zeker van ben je er geen miserie mee hebt of krijgt ;).

Ik vrees ervoor je pech zal hebben en je helpen kan ik ook al niet.

Beste is gewoon alles op de normale manier aanschaffen ongeacht wat anderen zeggen, dat is alvast mijn advies.

pieter6661 02-08-10 19:06

Hallo bezorgde mede Iphone gebruikers, heb het na gevraagd en t zijn allemaal free apps verzameld en op usb stick gezet. Krijg na elke sync fout melding x8008001. Sommige apps gaan wel en andere dus niet. Moet ik ze stuk voor stuk uit de lijst in itunes verwijderen of kan dit simpeler.

ghaghamashibaba 02-08-10 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieter6661 (Bericht 511944)
Hallo bezorgde mede Iphone gebruikers, heb het na gevraagd en t zijn allemaal free apps verzameld en op usb stick gezet. Krijg na elke sync fout melding x8008001. Sommige apps gaan wel en andere dus niet. Moet ik ze stuk voor stuk uit de lijst in itunes verwijderen of kan dit simpeler.

Je kan best al de apps van je usbstick die in iTunes staan verwijderen, zoek ze op in de iTunes Store en download ze daar zelf opnieuw. Ik durf wedden dat het wel gaat


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.