Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb net eindelijk m'n iPhone 3GS ontvangen, en nu had ik via de iTunes store op m'n PC een aantal App's gedownload. Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang
Hallo!
Ik heb net eindelijk m'n iPhone 3GS ontvangen, en nu had ik via de iTunes store op m'n PC een aantal App's gedownload. Deze wou ik erop zetten, maar over 1 gewone App deed ie al enorm lang over. Nu heb ik een tijdje terug iets gelezen over een bepaalde instelling verzetten maar weet even niet meer wat dit was. Iemand die me raad kan geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo, hoor t graag hoe je dit verandert. heb via via 380 apps die elke keer gesync't worden en na het sync-en krijg ik de melding dat meer als de helft t niet doet en kan ze ook niet weer vinden op de tel. evenals 2000 foto's die bij syst info er wel op staan maar nergens te vinden zijn
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben zelf geen heilige, ik doe ook wel zaken die in feite ook via via zijn maar dat zijn zaken waar ik zeker van ben je er geen miserie mee hebt of krijgt . Ik vrees ervoor je pech zal hebben en je helpen kan ik ook al niet. Beste is gewoon alles op de normale manier aanschaffen ongeacht wat anderen zeggen, dat is alvast mijn advies. |
|
|||
|
|||
Hallo bezorgde mede Iphone gebruikers, heb het na gevraagd en t zijn allemaal free apps verzameld en op usb stick gezet. Krijg na elke sync fout melding x8008001. Sommige apps gaan wel en andere dus niet. Moet ik ze stuk voor stuk uit de lijst in itunes verwijderen of kan dit simpeler.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstellen duurt lang | nd0ra91 | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:42 |
Synchroniseren iPad duurt zoooooo lang | TheJoker | iPad algemeen | 9 | 07-09-10 23:47 |
reboot iPhone duurt lang | him | iPhone algemeen | 2 | 11-12-08 20:23 |
Waarom iPhone 2.0 synchroniseren zo lang duurt en AppStore-applicaties crashen | j.schun | iTunes | 13 | 24-07-08 11:05 |
Iphone updaten duurt lang (1.1.1 naar 1.1.2) | Questor | Unlock [archief] | 5 | 17-01-08 09:16 |
|
|