reboot iPhone duurt lang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb al een tijdje een iPhone 3G en viel mij op dat rebooten best wel lang duurt, als ik reset dan ben ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
reboot iPhone duurt lang
Hi,
Ik heb al een tijdje een iPhone 3G en viel mij op dat rebooten best wel lang duurt, als ik reset dan ben ik ~2 minuten kwijt met opstarten en vind dit best wel lang. Zag net iemand met een Touch en die was binnen 30 seconden opgestart. Ik dit normaal? Ik heb nu de laatste FW 2.2 jairbreak met cydia etc geinstalleerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dit is normaal, (ik heb het in ieder geval ook).
Het heeft ook te maken met de hoeveelheid apps die je hebt geïnstalleerd. Een volledig cleane iphone start sneller op...
|
|||
|
|||
dit is gewoon normaal het is nergens om druk om te maken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstellen duurt lang | nd0ra91 | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:42 |
Synchroniseren van iPhone 3GS duurt enorm lang | thirs. | iPhone algemeen | 5 | 02-08-10 20:19 |
syncen duurt lang | bunqueejump | iTunes | 14 | 21-08-09 21:54 |
Waarom iPhone 2.0 synchroniseren zo lang duurt en AppStore-applicaties crashen | j.schun | iTunes | 13 | 24-07-08 11:05 |
Iphone updaten duurt lang (1.1.1 naar 1.1.2) | Questor | Unlock [archief] | 5 | 17-01-08 09:16 |
|
|