Nieuwe 3gs gelijk naar IOS4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen krijg ik mijn zwarte 3gs 16gb binnen, die als het goed is nog op het oude iOS3 draait. Zelf heb ik 0,0 ervaring met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe 3gs gelijk naar IOS4?
Morgen krijg ik mijn zwarte 3gs 16gb binnen, die als het goed is nog op het oude iOS3 draait.
Zelf heb ik 0,0 ervaring met de Iphone, dus alles zal nieuw voor me zijn. Nu heb ik gezien dat het vrij eenvoudig is op de iphone te upgraden van 3 naar 4. Nu wil ik graag jullie mening weten over het volgende: Moet ik bij binnenkomst me iphone gelijk upgraden naar 4? Of eerst lekker gaan rommelen met wat ik heb en het later doen. alvast bedankt voor je reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou eerst alles laten zoals het is en jezelf goed inlezen zodat je een beslissing kunt nemen wat je moet doen.
Veel plezier met de iPhone
|
|||
|
|||
Thx voor je mening..
En het gaat wel lukken met me phone denk ik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
iPhone 3GS updaten naar iOS4? | TeunD | iPhone algemeen | 1 | 11-09-10 12:14 |
3gs wel maar 3g niet naar iOS4.0 | Maximie | iTunes | 1 | 24-08-10 17:13 |
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 | gijski | iPhone algemeen | 4 | 09-07-10 16:09 |
iPhone: 3GS 3.1.2 naar iOS4 met behouden instellingen | StefDS | Jailbreak | 2 | 28-06-10 13:52 |
|
|