Caching safari in iOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het verschijnen van iOS4 valt het mij op dat safari wel heel goed is in caching. Ik kom regelmatig op dezelfde sites (zoals vk.nl) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Caching safari in iOS4
Sinds het verschijnen van iOS4 valt het mij op dat safari wel heel goed is in caching.
Ik kom regelmatig op dezelfde sites (zoals vk.nl) en het valt me dan op dat zelfs na het intikken van de url vaak de versie van een of twee dagen eerder verschijnt. Na een refresh is het probleem weg, alleen als ik dan een bepaald artikel heb gelezen en via (back) terug ga naar de homepage krijg ik opnieuw de oude versie te zien. Ik begrijp dat je met caching sneller kan surfen maar kan ik dit op de een of andere manier voorkomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3g iOS4.2.1 met jailbreak, safari probleem | wimwessling | Jailbreak | 1 | 18-12-10 09:04 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
caching webImages op je iPhone | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 03-10-09 21:10 |
|
|